HA 24/25 Aik - Djurgårdens IF 16/10
Skrev det innan match att vi blir avklädda och mycket riktigt. Vi fortsätter böja oss ner och ta den i röven.
Vem fan tror att vi går upp med detta lag egentligen? Isåfall är man riktigt rubbad. Felbyggt så jävla mycket. Thore är ett jävla skämt, att han inte har hjärta att redan nu bryta kontraktet och låta oss lägga slantarna på en slips istället är ju otroligt.
Nä, fy fan! Pinsamt är bara förnamnet!!!
Vem fan tror att vi går upp med detta lag egentligen? Isåfall är man riktigt rubbad. Felbyggt så jävla mycket. Thore är ett jävla skämt, att han inte har hjärta att redan nu bryta kontraktet och låta oss lägga slantarna på en slips istället är ju otroligt.
Nä, fy fan! Pinsamt är bara förnamnet!!!
-
- Säsongskort: Ja
Vi har 4 raka förluster i derbyn. 4a raka. Det ska inte gå
Och där kom alltså årets första torsk... Av alla jävla tillfällen så gör vi det i ett derby...
Plus på Brodda
En hel jävla säck minus på Keeprarna och vissa backar.
Plus på Brodda
En hel jävla säck minus på Keeprarna och vissa backar.
It's the hope that kills you.
7e plats i serien 10p efter ledarna är inget annat än ett monumentalt jävla Mega fiasko
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om man nu ska se lite nyktert på matchen, tycker dom är ett av de sämre lagen vi mött i år. De gör för enkla mål, tyvärr
Aik-spelarna helt chockade över att faktiskt ha publik på en match 

Avgå Jocke.
Målvakterna är urusla, det håller jag med om! Men vem ska egentligen göra mål i DIF? Stort frågetecken på vissa backar likaså. Synd att man hade stora förhoppningar inför denna säsong.
Det är ingen diskussion. Det är helt otänkbart att vi tidigare stått med två så usla alternativ samma säsong tidigare. Det hade man kommit ihåg!Jim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:20:25 Kan vara de två sämsta målvakterna jag någonsin sett i DIF.
Lider med laget! Herregud vad hopplöst att ens försöka.
Usla! Usla! Usla!
Vi kan inte göra mål.
Vi kan inte rädda skott.
Vi vet inte hur man markerar.
Rätt centrala grejer i hockey.
Grattis Björklöven! Ni får inte nån att tävla med i år. Ni suger.
Vi kan inte göra mål.
Vi kan inte rädda skott.
Vi vet inte hur man markerar.
Rätt centrala grejer i hockey.
Grattis Björklöven! Ni får inte nån att tävla med i år. Ni suger.
Är väll bortom all tydlighet att vi behöver förändring på målvaktsidan.
Finns för första gången på flera år en tydlig spelidé och spelarna vet vad dom ska göra. Det har jag saknat i jag vet inte hur många år
Finns för första gången på flera år en tydlig spelidé och spelarna vet vad dom ska göra. Det har jag saknat i jag vet inte hur många år
Ridderwall och vad han nu hette från Södertälje.Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:22:44Det är ingen diskussion. Det är helt otänkbart att vi tidigare stått med två så usla alternativ samma säsong tidigare. Det hade man kommit ihåg!Jim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:20:25 Kan vara de två sämsta målvakterna jag någonsin sett i DIF.
Lider med laget! Herregud vad hopplöst att ens försöka.
Sen visar det sig att Kimby är helt fake, vadå demon tränare en lika stor jävla looser som Garpenlöv och resterande
Trött take. Den är inte alls otagbart. Sluta nu.Espan86 skrev: ↑2024-10-16 20:20:13jo om man tar dom man ska och någon gång ibland gör en idiot räddning men skott i krysset på klubhand sidan är bara knoppen på klubban som kan rädda. de är alltid öppet där. Me de sagt så tar ingen av våra målvakter de dom ska. Ingen av dom är i närheten av godkändaJim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:15:51Om man släpper in varenda mål man ”ska” släppa in så kommer vi inte vinna en jävla match.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Spelar ingen roll hur nyktert det är…Hillberry blue skrev: ↑2024-10-16 20:22:33 Om man nu ska se lite nyktert på matchen, tycker dom är ett av de sämre lagen vi mött i år. De gör för enkla mål, tyvärr
Det där är hela problemet
DOM får enkla mål
Vi gör inga mål
Samma sak varje match