HA 24/25 Aik - Djurgårdens IF 16/10
Är Mikko ledig????
Iår har vi faktiskt bra spel. ÄVEN backarna är okej, dem löser svåra stationer enkelt, vi får inte vara kräsna men de är sjukt att målvakterna släpper in alla medium svåra skott....
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla uselt.
Dra åt helvete alla.
Syltryggar! Jävla losers.
Dra åt helvete alla.
Syltryggar! Jävla losers.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
jo om man tar dom man ska och någon gång ibland gör en idiot räddning men skott i krysset på klubhand sidan är bara knoppen på klubban som kan rädda. de är alltid öppet där. Me de sagt så tar ingen av våra målvakter de dom ska. Ingen av dom är i närheten av godkändaJim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:15:51Om man släpper in varenda mål man ”ska” släppa in så kommer vi inte vinna en jävla match.
Ja! Han är ju i en bra ålder!
- Jim Morrison
Kan vara de två sämsta målvakterna jag någonsin sett i DIF.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Gniget är verkligen svindåliga ikväll men vi lyckas på nåt sätt förlora ändå. Helt galet. Nej ny målvakt MÅSTE in jävligt pronto. Det var länge sen jag såg två så sinnesjukt svaga målvakter. Herrejösses vad grabbarna framför måste vara frustrerade…
Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Inte okej…. INTE OKEJ NÅGONSTANS!!!!
Lämnar det så…
Lämnar det så…
-
- Säsongskort: Ja
Pinsamma rakt igenom. Fuskbygget redan synat. Hoppas vi håller oss kvar i serien
80% hävelid, i NHL blir man omedelbart nedskickad i Ahl för sådant här men i dif belönas man med fler starter. HORUNGAR
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tror det handlade om en balans i ekonomin också. Hade väldigt gärna sett glad kvar hos oss.Momentumet skrev: ↑2024-10-16 20:17:16 Vi hade en bra målskytt i Olle Liss, bort med honom. En bra back i Daniel Glad, bort med honom.
Skriv ett nytt avtal med vår sämsta back Hammarlund , och behåll seriens två sämsta målvakter....vet inte om man kan kalla det för ett väl utfört verk som sportchef.