Får skylla på ryssen i det här fallet. Skulle flyga hem från Warszawa och hade dygnat då jag skulle flyga kl 05.45 för att undvika en till hotelnatt. Så blev flyget försenat fyra timmar pga ryska drönarattacken på Poland. Och snål som man är landade man på Skavsta istället för Arlanda för att spara en tusenlapp och hade därifrån ett par timmar hem. Skulle sova två timmar innan jobbet när jag väl var hemma, men försov mig och kom fyra timmar sent till jobbet och till podden som jag skulle spela in hemifrån innan jag stack dit. Stökigt dygn. Och det var inte läge att skjuta på det med så kort tid kvar till premiären.diftobbe89 skrev: ↑2025-09-12 17:47:57 Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Expert.
DIF i Media
Fantastisk produktionskvalité på denna, var svårt att slita sig från den för att sova igår! Kollar klart nu idag.Mange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF i Media
Det är lugnt gubben. Sånt som händer.SirDIFalot skrev: ↑2025-09-13 03:20:02Får skylla på ryssen i det här fallet. Skulle flyga hem från Warszawa och hade dygnat då jag skulle flyga kl 05.45 för att undvika en till hotelnatt. Så blev flyget försenat fyra timmar pga ryska drönarattacken på Poland. Och snål som man är landade man på Skavsta istället för Arlanda för att spara en tusenlapp och hade därifrån ett par timmar hem. Skulle sova två timmar innan jobbet när jag väl var hemma, men försov mig och kom fyra timmar sent till jobbet och till podden som jag skulle spela in hemifrån innan jag stack dit. Stökigt dygn. Och det var inte läge att skjuta på det med så kort tid kvar till premiären.diftobbe89 skrev: ↑2025-09-12 17:47:57 Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
Spela fult
DIF i Media
Otrolig produktion! HyllMange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32