Får skylla på ryssen i det här fallet. Skulle flyga hem från Warszawa och hade dygnat då jag skulle flyga kl 05.45 för att undvika en till hotelnatt. Så blev flyget försenat fyra timmar pga ryska drönarattacken på Poland. Och snål som man är landade man på Skavsta istället för Arlanda för att spara en tusenlapp och hade därifrån ett par timmar hem. Skulle sova två timmar innan jobbet när jag väl var hemma, men försov mig och kom fyra timmar sent till jobbet och till podden som jag skulle spela in hemifrån innan jag stack dit. Stökigt dygn. Och det var inte läge att skjuta på det med så kort tid kvar till premiären.diftobbe89 skrev: ↑2025-09-12 17:47:57 Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Expert.
DIF i Media
Fantastisk produktionskvalité på denna, var svårt att slita sig från den för att sova igår! Kollar klart nu idag.Mange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF i Media
Det är lugnt gubben. Sånt som händer.SirDIFalot skrev: ↑2025-09-13 03:20:02Får skylla på ryssen i det här fallet. Skulle flyga hem från Warszawa och hade dygnat då jag skulle flyga kl 05.45 för att undvika en till hotelnatt. Så blev flyget försenat fyra timmar pga ryska drönarattacken på Poland. Och snål som man är landade man på Skavsta istället för Arlanda för att spara en tusenlapp och hade därifrån ett par timmar hem. Skulle sova två timmar innan jobbet när jag väl var hemma, men försov mig och kom fyra timmar sent till jobbet och till podden som jag skulle spela in hemifrån innan jag stack dit. Stökigt dygn. Och det var inte läge att skjuta på det med så kort tid kvar till premiären.diftobbe89 skrev: ↑2025-09-12 17:47:57 Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
Spela fult
DIF i Media
Otrolig produktion! HyllMange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32

DIF i Media
Lägger den här...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
DIF i Media
Alltså SILLYNEWS-podden. Jag har tjatat om det förut men den är så fruktansvärt jävla klappkass så det är skrattretande. Den här Juborg måste vara den absolut sämsta jävla idioten som satt sig framför en mikrofon-jävel. Han tror uppenbarligen han får betalt per ord, har ingen känsla för att lyssnarna inte orkar höra honom orera 99% av tiden utan att släppa in någon annan. Helt jävla otroligt! BRAGD-GULD PODD!!
Och någon sällsam själ ställer sig säkert frågan; varför lyssnar du? Har inget bra svar mer än att jag uppenbarligen har en dold fascination eller craving för självplågeri.

Och någon sällsam själ ställer sig säkert frågan; varför lyssnar du? Har inget bra svar mer än att jag uppenbarligen har en dold fascination eller craving för självplågeri.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
-daniel- skrev: ↑2025-09-18 10:47:33 Alltså SILLYNEWS-podden. Jag har tjatat om det förut men den är så fruktansvärt jävla klappkass så det är skrattretande. Den här Juborg måste vara den absolut sämsta jävla idioten som satt sig framför en mikrofon-jävel. Han tror uppenbarligen han får betalt per ord, har ingen känsla för att lyssnarna inte orkar höra honom orera 99% av tiden utan att släppa in någon annan. Helt jävla otroligt! BRAGD-GULD PODD!!![]()
Hade planerat lysna
Men den är tottal körd eller ?
The DIF ONE
- -daniel-
DIF i Media
Äh, du får bilda dig din egen uppfattning så ska inte avråda från att lyssna. Alla tycker olika, men jag har just svårt för Juborgs robotliknande ton som bara maler på och aldrig slutar.GULD skrev: ↑2025-09-18 11:20:46-daniel- skrev: ↑2025-09-18 10:47:33 Alltså SILLYNEWS-podden. Jag har tjatat om det förut men den är så fruktansvärt jävla klappkass så det är skrattretande. Den här Juborg måste vara den absolut sämsta jävla idioten som satt sig framför en mikrofon-jävel. Han tror uppenbarligen han får betalt per ord, har ingen känsla för att lyssnarna inte orkar höra honom orera 99% av tiden utan att släppa in någon annan. Helt jävla otroligt! BRAGD-GULD PODD!!![]()
Hade planerat lysna
Men den är tottal körd eller ?
DIF i Media
Någon som vet varför våra mediakanaler är obefintliga (förutom reklam gällande att köpa biljetter). Dom flesta andra lag kör ju inslag i form av frågesporter, intervjuer för att komma nya spelare närmare osv. Vi har total avsaknad av sånt och har ingen aning om vilka dom nya är.
In Wikegård we trust!
DIF i Media
Hemsidan och Djurgårdens egna kanaler har fullständigt dött ut, riktigt tråkigt. Dom har guldläge att bygga stämning och tryck, men ingenting…
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
Väldigt tråkigt. Nu i dessa tider bör vi verkligen ha en biljettbarometer när biljettförsäljningen går bättre än någonsin(?).
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
DIF i Media
Förstår att det kanske blivit eftersatt under mer knapra tider i HA men det är onekligen ett förbättringsområde nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
DIF i Media
100% enig , han är helt bedrövlig. Försöker verkligen bortse från Juborg men det blir olidligt. Första avsnitten var det en annan snubbe som höll i det och gjorde med bravur, gick att lyssna igenom programmet utan problem.-daniel- skrev: ↑2025-09-18 10:47:33 Alltså SILLYNEWS-podden. Jag har tjatat om det förut men den är så fruktansvärt jävla klappkass så det är skrattretande. Den här Juborg måste vara den absolut sämsta jävla idioten som satt sig framför en mikrofon-jävel. Han tror uppenbarligen han får betalt per ord, har ingen känsla för att lyssnarna inte orkar höra honom orera 99% av tiden utan att släppa in någon annan. Helt jävla otroligt! BRAGD-GULD PODD!!![]()