Tror att han kommer ta en ordinarie-tröja under säsongen.MarcusDaze skrev:Norell var väldigt bra igår!ciirree skrev:Hörde de idag också! Men tydligen kunde han inte svara rent på om truppen va helt full eller inte, beror mycket på om Norell tar en ordinarie plats eller inte sa han ju! Så vi får se va de hittar påStaten skrev:Blir inget med Bibic enligt Challe. Hade blivit konstigt om Djurgårn och Leksand mötts i kvalserien.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Jim Morrison
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Precis, det jag varit inne på förut.Staten skrev:Blir inget med Bibic enligt Challe. Hade blivit konstigt om Djurgårn och Leksand mötts i kvalserien.
Han har kontrakt med Leksand över nästa säsong också, vilket skulle göra det knepigt om han spelade med DIF i en eventuell kvalmatch mot Leksand, alternativt så skulle det ingå i lånet att han inte skulle få spela i matcher mot just Leksand, och i sådant fall har vi ju ingen nytta av att låna in en spelare som är tänkt att ta en sån defensiv roll om vi inte kan använda honom i alla matcher.
Nu är det ju iofs rena spekulationer huruvida vi kommer möta just Leksand vid eventuellt kval, men det är inte helt omöjligt.
Alltid Oavsett.
Så det blir alltså inget spel för Bibic i Sverige?Staten skrev:Blir inget med Bibic enligt Challe. Hade blivit konstigt om Djurgårn och Leksand mötts i kvalserien.
Jo, i div 2 kan det funka.pulverapa skrev:Så det blir alltså inget spel för Bibic i Sverige?Staten skrev:Blir inget med Bibic enligt Challe. Hade blivit konstigt om Djurgårn och Leksand mötts i kvalserien.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Calle Fornstedt ?@callefo 16s
Blev Almtuna för Alen Bibic. Synd tycker jag. #DIFhockey
Expert.
- Jim Morrison
Tror dock på Robin Norell.SirDIFalot skrev:Calle Fornstedt ?@callefo 16s
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Jag med. Och fått fina lovord om våra backar i J20 som sägs vara bra mycket bättre än vad vi haft där tidigare år. Riktigt kul att höra.Jim Morrison skrev:Tror dock på Robin Norell.SirDIFalot skrev:Calle Fornstedt ?@callefo 16s
Expert.
- Jim Morrison
Adam Ollas Mattsson och Andreas Englund tror jag är nästa spelare att testas i A-laget.SirDIFalot skrev:Jag med. Och fått fina lovord om våra backar i J20 som sägs vara bra mycket bättre än vad vi haft där tidigare år. Riktigt kul att höra.Jim Morrison skrev:Tror dock på Robin Norell.SirDIFalot skrev:Calle Fornstedt ?@callefo 16s
Rätt klokt. Just Bibic har så mycket Leksandshjärta att jag inte hade vågat spela honom mot Leksand i Kvalserien, och sannolikheten att vi möts där är sisådär 47,5 % (95 % för oss och 50 för er), jämfört med sannolikheten att vi möter Almtuna där som är ganska exakt 0.18DIF91 skrev:Precis, det jag varit inne på förut.Staten skrev:Blir inget med Bibic enligt Challe. Hade blivit konstigt om Djurgårn och Leksand mötts i kvalserien.
Han har kontrakt med Leksand över nästa säsong också, vilket skulle göra det knepigt om han spelade med DIF i en eventuell kvalmatch mot Leksand, alternativt så skulle det ingå i lånet att han inte skulle få spela i matcher mot just Leksand, och i sådant fall har vi ju ingen nytta av att låna in en spelare som är tänkt att ta en sån defensiv roll om vi inte kan använda honom i alla matcher.
Nu är det ju iofs rena spekulationer huruvida vi kommer möta just Leksand vid eventuellt kval, men det är inte helt omöjligt.
"Robin Norell steppade upp. Det var lite Niklas Hjalmarsson-stil på honom, säger Grönborg om djurgårdsbacken som draftades av just Hjalmarssons Chicago Blackhawks i fjärde rundan i sommar."
Fina ord om Norell. Hoppas att utvecklingskurvan pekar rakt uppåt under säsongen och han får spela mycket då.
Fina ord om Norell. Hoppas att utvecklingskurvan pekar rakt uppåt under säsongen och han får spela mycket då.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Yellowhand
Ni som inte bor i Stockholm (förutom Mattebo som bor med sin katt) hör av er! Ert stöd känns extra viktigt just nu!litto skrev:"Robin Norell steppade upp. Det var lite Niklas Hjalmarsson-stil på honom, säger Grönborg om djurgårdsbacken som draftades av just Hjalmarssons Chicago Blackhawks i fjärde rundan i sommar."
'
Mattebo for president!
Enda som kan förstöra allt för Norell är att han bär EGs gamla nummerlitto skrev:"Robin Norell steppade upp. Det var lite Niklas Hjalmarsson-stil på honom, säger Grönborg om djurgårdsbacken som draftades av just Hjalmarssons Chicago Blackhawks i fjärde rundan i sommar."

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
....Yellowhand skrev:Ni som inte bor i Stockholm (förutom Mattebo som bor med sin katt) hör av er! Ert stöd känns extra viktigt just nu!litto skrev:"Robin Norell steppade upp. Det var lite Niklas Hjalmarsson-stil på honom, säger Grönborg om djurgårdsbacken som draftades av just Hjalmarssons Chicago Blackhawks i fjärde rundan i sommar."
'

Årets oklaraste inlägg.Yellowhand skrev: Ni som inte bor i Stockholm (förutom Mattebo som bor med sin katt) hör av er! Ert stöd känns extra viktigt just nu!
'
Fram med fredspipan grabbar!
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Yellowhand och pipor är ingen bra kombination.Kentta skrev:Årets oklaraste inlägg.Yellowhand skrev: Ni som inte bor i Stockholm (förutom Mattebo som bor med sin katt) hör av er! Ert stöd känns extra viktigt just nu!
'
Fram med fredspipan grabbar!

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/