NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: NHL

Inlägg av Enbom »

Krüger har höftat in en puck mot HV. Oförglömligt.
Rix

Inlägg av Rix »

Mäklaren skrev:Krüger hade 1+1 i natt.

Roligt för honom!

Men har någon, någonsin, på allvar sett honom göra mål på annat sätt än retur i öppen kasse? :lol:

Det handlar så klart om spelsinne att komma i rätt returyta o s v, att komma back door.
Mika Z hade även han en rätt fin assist ikväll för Ottawa, spelade fram Alfredssons 3-1 mål. Kul när det går bra för gamla DIF spelare!
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Fasth verkar ha börjat bra där borta.. Någon som tittat på Anaheims matcher?
Losing all hope was freedom.
Rix

Inlägg av Rix »

Raus skrev:Fasth verkar ha börjat bra där borta.. Någon som tittat på Anaheims matcher?
Jag har sett en eller två, Fasth har gjort det bra helt klart, kul när svenska målvakter går bra. Enda felet med Fasth är väl att han är gnagare.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Rix skrev:
Raus skrev:Fasth verkar ha börjat bra där borta.. Någon som tittat på Anaheims matcher?
Jag har sett en eller två, Fasth har gjort det bra helt klart, kul när svenska målvakter går bra. Enda felet med Fasth är väl att han är gnagare.
Bättre att han spelar bra och håller sig kvar därborta.
Expert.
Rix

Inlägg av Rix »

SirDIFalot skrev:
Rix skrev:
Bättre att han spelar bra och håller sig kvar därborta.
Jo jag håller med, räknar väl inte Fasth som gnagare längre. Ja asså inte på det sättet, visst han har spelat för AIK men nu spelar han i NHL och han kan antagligen bli en riktigt bra målvakt både därborta och om han får representera Sverige i VM/OS.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Viktor Fasth är och kommer alltid vara ett hatobjekt för mig. Jag hoppas att han floppar.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Hoppas att han är bra nog för att aldrig komma till Sverige igen, men inte bra nog för att vara dominant i NHL.
Användarvisningsbild
JohanPez

NHL

Inlägg av JohanPez »

Jag är inte ett dugg rädd för Fasth. Han får gärna komma hem och fortsätta skämma ut sig i Gnaget.
1962FenderStrat

Inlägg av 1962FenderStrat »

Viktor Fasth storspelar i Anaheim. Vem bryr sig om han spelat i Gnaget? Det är inte hans moderklubb. All cred till honom. Hoppas att han får stå mer än Hiller. Tycker Fasth är
Mycket stabilare än Hiller i kassen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Douglas Murray petad idag.
Expert.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Tydligen så står det en liten flicka som heter Cindy utanför The Rock i New Jersey som gråter och svär för att hon blivit orättvist behandlad.. Cindy Crosby heter hon.
Manijock

Inlägg av Manijock »

SirDIFalot skrev:Douglas Murray petad idag.
Helt obegripligt men kan ändå inte låta bli att dra lite på smilbanden. Drömmen om att han ska börja tappa lite därborta för att så småningom inse att det bara är i DIF han vill vara.

Mitt absoluta favoritscenario alla kategorier. In Dogge we trust!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Manijock skrev:
Helt obegripligt men kan ändå inte låta bli att dra lite på smilbanden. Drömmen om att han ska börja tappa lite därborta för att så småningom inse att det bara är i DIF han vill vara.

Han har inlett säsongen väldigt svagt och stod för ett direkt avgörande misstag sist. Toppbacken Brett Burns återvänder från skada och Dogge petas helt enkelt. Och majoriteten av Sharks-fansen jublar stort vad jag kan se.

Han blir ju free agent i sommar. Skadar väl inte om Challe ringer men.. Tror nog den snart 33-årige Douglas tar ett 2-3 års kontrakt till innan han vänder hemåt. Om han ens gör det. Han sa ju att han ville spela i DIF innan karriären var över och nu har han ju gjort det.
Expert.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

SirDIFalot skrev:
Manijock skrev:

Han har inlett säsongen väldigt svagt och stod för ett direkt avgörande misstag sist. Toppbacken Brett Burns återvänder från skada och Dogge petas helt enkelt. Och majoriteten av Sharks-fansen jublar stort vad jag kan se.

Han blir ju free agent i sommar. Skadar väl inte om Challe ringer men.. Tror nog den snart 33-årige Douglas tar ett 2-3 års kontrakt till innan han vänder hemåt. Om han ens gör det. Han sa ju att han ville spela i DIF innan karriären var över och nu har han ju gjort det.
Har dessa svaga prestationer uppkommit efter lockouten eller fanns de där innan också?
Skriv svar