NHL
Re: NHL
Mika Z hade även han en rätt fin assist ikväll för Ottawa, spelade fram Alfredssons 3-1 mål. Kul när det går bra för gamla DIF spelare!Mäklaren skrev:Krüger hade 1+1 i natt.
Roligt för honom!
Men har någon, någonsin, på allvar sett honom göra mål på annat sätt än retur i öppen kasse?
Det handlar så klart om spelsinne att komma i rätt returyta o s v, att komma back door.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Bättre att han spelar bra och håller sig kvar därborta.Rix skrev:Jag har sett en eller två, Fasth har gjort det bra helt klart, kul när svenska målvakter går bra. Enda felet med Fasth är väl att han är gnagare.Raus skrev:Fasth verkar ha börjat bra där borta.. Någon som tittat på Anaheims matcher?
Expert.
Jo jag håller med, räknar väl inte Fasth som gnagare längre. Ja asså inte på det sättet, visst han har spelat för AIK men nu spelar han i NHL och han kan antagligen bli en riktigt bra målvakt både därborta och om han får representera Sverige i VM/OS.SirDIFalot skrev:Bättre att han spelar bra och håller sig kvar därborta.Rix skrev:Jag har sett en eller två, Fasth har gjort det bra helt klart, kul när svenska målvakter går bra. Enda felet med Fasth är väl att han är gnagare.Raus skrev:Fasth verkar ha börjat bra där borta.. Någon som tittat på Anaheims matcher?
Hoppas att han är bra nog för att aldrig komma till Sverige igen, men inte bra nog för att vara dominant i NHL.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Viktor Fasth storspelar i Anaheim. Vem bryr sig om han spelat i Gnaget? Det är inte hans moderklubb. All cred till honom. Hoppas att han får stå mer än Hiller. Tycker Fasth är
Mycket stabilare än Hiller i kassen.
Mycket stabilare än Hiller i kassen.
- SirDIFalot
Helt obegripligt men kan ändå inte låta bli att dra lite på smilbanden. Drömmen om att han ska börja tappa lite därborta för att så småningom inse att det bara är i DIF han vill vara.SirDIFalot skrev:Douglas Murray petad idag.
Mitt absoluta favoritscenario alla kategorier. In Dogge we trust!
- SirDIFalot
Han har inlett säsongen väldigt svagt och stod för ett direkt avgörande misstag sist. Toppbacken Brett Burns återvänder från skada och Dogge petas helt enkelt. Och majoriteten av Sharks-fansen jublar stort vad jag kan se.Manijock skrev:Helt obegripligt men kan ändå inte låta bli att dra lite på smilbanden. Drömmen om att han ska börja tappa lite därborta för att så småningom inse att det bara är i DIF han vill vara.SirDIFalot skrev:Douglas Murray petad idag.
Han blir ju free agent i sommar. Skadar väl inte om Challe ringer men.. Tror nog den snart 33-årige Douglas tar ett 2-3 års kontrakt till innan han vänder hemåt. Om han ens gör det. Han sa ju att han ville spela i DIF innan karriären var över och nu har han ju gjort det.
Expert.
Har dessa svaga prestationer uppkommit efter lockouten eller fanns de där innan också?SirDIFalot skrev:Han har inlett säsongen väldigt svagt och stod för ett direkt avgörande misstag sist. Toppbacken Brett Burns återvänder från skada och Dogge petas helt enkelt. Och majoriteten av Sharks-fansen jublar stort vad jag kan se.Manijock skrev:Helt obegripligt men kan ändå inte låta bli att dra lite på smilbanden. Drömmen om att han ska börja tappa lite därborta för att så småningom inse att det bara är i DIF han vill vara.SirDIFalot skrev:Douglas Murray petad idag.
Han blir ju free agent i sommar. Skadar väl inte om Challe ringer men.. Tror nog den snart 33-årige Douglas tar ett 2-3 års kontrakt till innan han vänder hemåt. Om han ens gör det. Han sa ju att han ville spela i DIF innan karriären var över och nu har han ju gjort det.