Att behöva ange sina kontaktuppgifter, kontokort och betala en krona för att läsa en artikel är knappast något jag skulle göra. Gjorde jag så på alla clickbait siter så skulle mina kontaktuppgifter och kontokortsnummer vara ute på en djäkla massa ställenOlon skrev: ↑2025-08-11 21:30:42Så svårt är det inte. Man scrollar ner till "Silly season 1 månad för 1 krona", trycker på Fortsätt, anger sina kortuppgifter och betalar en krona för en månad, och därefter kan man läsa båda den här och alla andra artiklar på Hockeynews.Eriksson skrev: ↑2025-08-09 21:33:27Tack för länken! Det kan dock vara lite svårt att ta del av innehållet om det ligger bakom en betalväggmårten skrev: ↑2025-08-09 20:00:31 Challe tippar oss på kvalplats tillsammans med Leksand, alltid gillat karln men nu är han ute och cyklar
https://hockeynews.se/nyheter/challe-ha ... kvar-i-shl
DIF i Media
DIF i Media
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ortpaketet
Ja, vilka jävla luspudlar! 649/699:- Skall säkerligen försöka sko sig på att vi gick upp och att det ökar intresset för SHL. För höjningen är ifrån den: "12 september" dagen innan SHL-premiären.
Vilket jävla skämt att det är just dagen innan SHL-premiär!
Har inte DIF gått ut med något rabatterat erbjudande?
DIF i Media
De har skapat någon hockeyvariant som kostar 100kr mindre. Om man inte gillar fotboll kan det vara ett alternativ.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
Det som är fånigt med den där uppdelningen i de där nya SHL/Fotbollsallsvenska abonnemangen är att dom ändå slänger med en massa skit som hästhoppning, ospecad "motorsport" och någon jävla utländsk filmar-fotboll även i "Hockey-abonnemanget". Sen att det är bindningstid på 12månader.
Borde bara vara bindningstid medans respektive liga håller på om abonnemangen är till för att få tillgång till SHL eller Allsvenska fotbollen?
TV4 beter sig fortfarande som om dom säljer "kabel-tv abonnemang" de jävla äcklen.
Senast redigerad av Disciplinnämnden den 2025-08-12 19:56:07, redigerad totalt 1 gånger.
DIF i Media
Och sen ylar tv-bolagen om att det fulstreamas, knappast konstigt kan jag tycka. När det var Canal Digital så pröjsade jag 329:- för SHL/Allsvenskan å lite annan skitsport. Att ta 700 som tv4 gör är hutlöst. Dyrare kommer det att bli då HBO/Max tappar svenska fotbollen till tv4 från nästa säsong, nu köper man ju in den från HBO/MAX enklare att höja priset sen då man inte konkurrerar med nån
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience