Djurgårdens IF - Karlskrona HK 11/10 2013 (OBS: 18:00)
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 11/10 2013 (OBS: 18:00)
Säger som tidigare talare... vi kör över dem totalt, KHK är skit och lever på nån lyckovåg som def. kommer köra rakt in i en bergvägg snart, rude awakening incoming för dem!
Är detta de bästa som HA har att komma med så är jag inte det minsta orolig att vi kommer ta en top3 placering!
Är detta de bästa som HA har att komma med så är jag inte det minsta orolig att vi kommer ta en top3 placering!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Precis. Är det detta gäng som ligger etta i Allsvenskan? Vad är det här?captcash skrev:Säger som tidigare talare... vi kör över dem totalt, KHK är skit och lever på nån lyckovåg som def. kommer köra rakt in i en bergvägg snart, rude awakening incoming för dem!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi dominerar fullständigt men släpper in skitmål.
Känner man igen det här?
Känner man igen det här?
- Lee Harvey Oswald
Tror att just såna där oförtjänta sena mål gör att man orkar.Jim Morrison skrev:Äh, ett jävla slumpmål. Karlskrona är ett jävla pissgäng med lite självförtroende. Vi vinner denna match om vi fortsätter så här. Dom kommer inte orka med.
Dom ser inte jättestressade ut av att spela i egen zon, snarare rätt så bekväma.
Bara en utv trots DIFs stor puckinnehav.
Tror inte DIF kan hålla detta tempo och denna höga koncentration i 3 per.
Detta blir en tuff nöt, tro ingen annat
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
En av oss kommer ha rätt! Låt oss för bådas skull hoppas att det är jag. Inget illa menat såklart, men vi vill ju vinnaLee Harvey Oswald skrev:Tror att just såna där oförtjänta sena mål gör att man orkar.Jim Morrison skrev:Äh, ett jävla slumpmål. Karlskrona är ett jävla pissgäng med lite självförtroende. Vi vinner denna match om vi fortsätter så här. Dom kommer inte orka med.
Dom ser inte jättestressade ut av att spela i egen zon, snarare rätt så bekväma.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
1-1 är Lofquists mål. Först utvisningen, fastnar sen i hörnet och missar sin gubbe.
- Jim Morrison
Det var 6 mot 5. Ingen tappade sin gubbe. Sådant kan hända med vårt man-mot-man försvar.Fricke skrev:1-1 är Lofquists mål. Först utvisningen, fastnar sen i hörnet och missar sin gubbe.
Desto mer anledning att inte stanna i hörnet.Jim Morrison skrev:Det var 6 mot 5. Ingen tappade sin gubbe. Sådant kan hända med vårt man-mot-man försvar.Fricke skrev:1-1 är Lofquists mål. Först utvisningen, fastnar sen i hörnet och missar sin gubbe.
Ok, jag sticker ut huvudet här och säger att detta blir en enkel resa och 5-1 till oss, minst!
Coco, KKK eler vafan de sjunger... allvarligt.. länge sen jag såg något så uselt lag, höjer de inte sig med typ 5000% i nästa period så blir det slakt!
Coco, KKK eler vafan de sjunger... allvarligt.. länge sen jag såg något så uselt lag, höjer de inte sig med typ 5000% i nästa period så blir det slakt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tror snarare att det där löjligt oförtjänta kvitteringsmålet kommer ge dem en adrenalinboost samtidigt som vi tycker synd om oss själva.captcash skrev:Ok, jag sticker ut huvudet här och säger att detta blir en enkel resa och 5-1 till oss, minst!
1-5
- Jim Morrison
captcash skrev:Ok, jag sticker ut huvudet här och säger att detta blir en enkel resa och 5-1 till oss, minst!
Jimmie Svenssons hjärta glöder!
- Lee Harvey Oswald
Hehe..Jim Morrison skrev:En av oss kommer ha rätt! Låt oss för bådas skull hoppas att det är jag. Inget illa menat såklart, men vi vill ju vinnaLee Harvey Oswald skrev:Tror att just såna där oförtjänta sena mål gör att man orkar.Jim Morrison skrev:Äh, ett jävla slumpmål. Karlskrona är ett jävla pissgäng med lite självförtroende. Vi vinner denna match om vi fortsätter så här. Dom kommer inte orka med.
Har gärna fel, eller.....jag sa inte att KHK kommer vinna detta.
Tror bara inte det blir nån lätt match, det är det ju inte.
KHK har skapat 4-5 bra skottlägen i slottet, det snittet i resterande perioder så kommer det ringa igen
Så, upp till DIF att vara effektiva så löser sig nog detta, men jag är inte lika säker som ni verkar vara.
Lätt att förföras av stort puckinnehav.
Vet inte hur många matcher DIF vann på bortais under 80 och 90-talet då man förlorade skottstatistiken brutalt, men snodde 3 p lik förbaskat.
Khk har satt bra vanor i system så....se upp
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag håller inte med, jag tycker de slarvar väldigt mycket i uppspelen. Vi har fått många puckar till skänks idag.Lee Harvey Oswald skrev:Tror att just såna där oförtjänta sena mål gör att man orkar.Jim Morrison skrev:Äh, ett jävla slumpmål. Karlskrona är ett jävla pissgäng med lite självförtroende. Vi vinner denna match om vi fortsätter så här. Dom kommer inte orka med.
Fortsätt såhär så blir det tennissiffror.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tyvärr har jag samma magkänsla. Hoppas såklart att jag har så fel man bara kan ha.Vikas skrev:Tror snarare att det där löjligt oförtjänta kvitteringsmålet kommer ge dem en adrenalinboost samtidigt som vi tycker synd om oss själva.captcash skrev:Ok, jag sticker ut huvudet här och säger att detta blir en enkel resa och 5-1 till oss, minst!
1-5