Är det så? Jaja, har skickat ett mejl till support nu iaf. Inväntar svar...Magnutz skrev:Du skriver "Jag säger upp mitt abonnemang NU" på ett vykort och postar det till 1970-talet - från det decenniet de sänder ifrån.Metal Machine skrev:Hur fan var det man sa upp sig från S24 nu igen?
Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
-
Re: Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Sv: Re: Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Hatar sånt där, att det ska vara så svårt att säga upp abonnemang.Metal Machine skrev:Är det så? Jaja, har skickat ett mejl till support nu iaf. Inväntar svar...Magnutz skrev:Du skriver "Jag säger upp mitt abonnemang NU" på ett vykort och postar det till 1970-talet - från det decenniet de sänder ifrån.Metal Machine skrev:Hur fan var det man sa upp sig från S24 nu igen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Man går in på s24.se, går sedan till "frågor och svar" scrollar ner till "Jag vill avsluta mitt abonnemang – hur gör jag?" och trycker på direktlänken.
Expert.
Tror fortfarande det funkar med vykort till 70-talet. Om inte, gör som sirDIF skriver.SirDIFalot skrev:Man går in på s24.se, går sedan till "frågor och svar" scrollar ner till "Jag vill avsluta mitt abonnemang – hur gör jag?" och trycker på direktlänken.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag sade just upp mitt S24. På "Varför säger du upp ditt abonnemang"-frågan fyllde jag i "Annat" på anledningssektionen och skrev "Tomas Ros syns på tok för sällan i rutan", Magnutz till ära.
Grymt! Nästan så jag skulle signa upp för ett sommar-abonnemang bara för att kanske få se Ros kommentera SM i varpa eller liknande.-daniel- skrev:Jag sade just upp mitt S24. På "Varför säger du upp ditt abonnemang"-frågan fyllde jag i "Annat" på anledningssektionen och skrev "Tomas Ros syns på tok för sällan i rutan", Magnutz till ära.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Ahh, fan vad nice. Fast nu står de att de fryser abonnemanget efter KS tills nästa säsong drar igång igen. Känns rätt värt att skita i det då, med tanke på att jag ändå betalar till den 20:e april.SirDIFalot skrev:Man går in på s24.se, går sedan till "frågor och svar" scrollar ner till "Jag vill avsluta mitt abonnemang – hur gör jag?" och trycker på direktlänken.
Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Haha klockrent!-daniel- skrev:Jag sade just upp mitt S24. På "Varför säger du upp ditt abonnemang"-frågan fyllde jag i "Annat" på anledningssektionen och skrev "Tomas Ros syns på tok för sällan i rutan", Magnutz till ära.
Bättre sändningar att vänta om man inte är på plats, känns lovande:
"HockeyAllsvenskan gjorde en omfattande satsning på tv-sändningar den gångna säsongen. Kvaliteten var dock bristfällig emellanåt, men nu är tanken att det ska bli bättring på den fronten. Linus Eklund, som var med på ett hörn redan i fjol, blir heltidsanställd i syfte att ge tv-sändningarna ett lyft.
- Vi kommer att göra ett ganska tydligt lyft med HD-kameror och dessutom kommer vi göra en del investeringar. Linus börjar i augusti och blir ansvarig för att planera och driva detta, säger Stefan Bengtsson (HockeyAllsvenskans vd)."
"Det kommer dock inte bli tal om någon abonnemangstjänst.
- Det kommer bli pay-per-View. Anledningen är att många vill följa sitt favoritlag och vi kan aldrig säga hur mycket som sänds med just favoritlaget i en viss månad. Viasat och S24 väljer matcher först. Och då kan det bli att vi sänder jättemycket av ett lag, och något lag kanske vi inte alls sänder. Så det är inte helt enkelt att införa något sådant för sitt lag, säger Stefan Bengtsson."
"HockeyAllsvenskan gjorde en omfattande satsning på tv-sändningar den gångna säsongen. Kvaliteten var dock bristfällig emellanåt, men nu är tanken att det ska bli bättring på den fronten. Linus Eklund, som var med på ett hörn redan i fjol, blir heltidsanställd i syfte att ge tv-sändningarna ett lyft.
- Vi kommer att göra ett ganska tydligt lyft med HD-kameror och dessutom kommer vi göra en del investeringar. Linus börjar i augusti och blir ansvarig för att planera och driva detta, säger Stefan Bengtsson (HockeyAllsvenskans vd)."
"Det kommer dock inte bli tal om någon abonnemangstjänst.
- Det kommer bli pay-per-View. Anledningen är att många vill följa sitt favoritlag och vi kan aldrig säga hur mycket som sänds med just favoritlaget i en viss månad. Viasat och S24 väljer matcher först. Och då kan det bli att vi sänder jättemycket av ett lag, och något lag kanske vi inte alls sänder. Så det är inte helt enkelt att införa något sådant för sitt lag, säger Stefan Bengtsson."
- Daniel942
Jag tror och hoppas att vi kommer vara med ännu mer i Viasats sändningar under kommande säsong iom Leksand & Örebros uppflyttning. Timrå och Rögle känns inte lika heta, förutom skånederbyt då där Rögle är inblandat.
DIF!
Sv: Re: Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Glöm inte Norrlandsderbyt: Asplöven-Timrå.Daniel942 skrev:Jag tror och hoppas att vi kommer vara med ännu mer i Viasats sändningar under kommande säsong iom Leksand & Örebros uppflyttning. Timrå och Rögle känns inte lika heta, förutom skånederbyt då där Rögle är inblandat.
Eller E4-derbyt: Björklöven-Troja.
Re: Sv: Re: Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
hahapulverapa skrev:Glöm inte Norrlandsderbyt: Asplöven-Timrå.Daniel942 skrev:Jag tror och hoppas att vi kommer vara med ännu mer i Viasats sändningar under kommande säsong iom Leksand & Örebros uppflyttning. Timrå och Rögle känns inte lika heta, förutom skånederbyt då där Rögle är inblandat.
Eller E4-derbyt: Björklöven-Troja.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Håkan Södergren är och förblir alltid en legend för mig. Men att höra honom sändning efter sändning beklaga sig är så tröttsamt.
Har han blivit trampad på tårna av DIF? Verkar vilja ta alla halmstrån som finns för att såga laget.
Tur att både Luckner och Tornberg finns med som kompetenta experter och balanserar upp Håkans meningslösa och ofta felaktiga analyser.
Ta bara igår: "Denna match liknar exakt matchen mot Asplöven. DIF börjar bra, blir sämre i andra för att falla tillbaka i tredje." Sedan försöker han dra generella slutsatser på rena faktafel.
För h-vete Håkan, såg du ens matchen mot Asplöven? Där var andra perioden vår klart bästa.
Skärpning!
Har han blivit trampad på tårna av DIF? Verkar vilja ta alla halmstrån som finns för att såga laget.
Tur att både Luckner och Tornberg finns med som kompetenta experter och balanserar upp Håkans meningslösa och ofta felaktiga analyser.
Ta bara igår: "Denna match liknar exakt matchen mot Asplöven. DIF börjar bra, blir sämre i andra för att falla tillbaka i tredje." Sedan försöker han dra generella slutsatser på rena faktafel.
För h-vete Håkan, såg du ens matchen mot Asplöven? Där var andra perioden vår klart bästa.
Skärpning!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tror han är lite rädd för att bli utmålad som totalt enögd Djurgårdare (han sitter ju tex i valberedningen) och därför faller över åt andra hållet. Räddar dock inte när det gäller rena faktafel som ditt exempel med andraperioden mot Asplöven.BOMBOM BOUCHARD skrev:Håkan Södergren är och förblir alltid en legend för mig. Men att höra honom sändning efter sändning beklaga sig är så tröttsamt.
Skärpning!
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Absolut att det kan vara så, även om jag tycker han framstår lite bitter och sviken.Arkju skrev:Tror han är lite rädd för att bli utmålad som totalt enögd Djurgårdare (han sitter ju tex i valberedningen) och därför faller över åt andra hållet. Räddar dock inte när det gäller rena faktafel som ditt exempel med andraperioden mot Asplöven.BOMBOM BOUCHARD skrev:Håkan Södergren är och förblir alltid en legend för mig. Men att höra honom sändning efter sändning beklaga sig är så tröttsamt.
Skärpning!
Men det finns ju fler som haft liknande svårigheter att inte vilja framstå som partiska. Men just nu klarar han inte av sin uppgift alls utan kritiken mot DIF har tippat över åt helt fel håll.
Sedan har han aldrig varit någon analytiker i mina ögon, tyvärr. Minns honom från när Hockey-VM flyttades till tv3 och då var han riktigt dålig.
Jag är faktiskt förvånad att viasat anlitar honom. Ser honom som en sämre version av Wikegård som också har en tendens av att vara resultat och sensationsdriven i sina "analyser".
Jag gillar de som kan se spelet och faktiskt kan berömma ett lag som förlorat. Som visar på vilka brister lagen har samt lyfter fram deras styrkor.
Exempelvis Renberg, Tornberg, Luckner. I framtiden ser jag Jocke Eriksson som en lysande expert.
Ska vi ha nya Wikegårds och Södergrens till studion borde Per Ledin få chansen längre fram.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm