janne08 skrev:
Det problem som uppstått är att det gått lite trögt för Kronwall senaste 5-6 matcherna och
vi känner inte riktigt igen honom från tidigare matcher. Men det är inget konstigt att man hamnar i en tillfällig svacka. Det kanske till och med är så att han har spelas för hårt.
Åh andra sidan så har ju Printz blixtrat till vid några tillfällen, som vid övertidsspelet mot AIK senast, man höll nästan på att ramla ur pinnstolen.
Tillfällig svacka?....tycker den börjar kännas väldigt lång nu.
Kronwall har inte varit sig lik efter julgröten, seg orörlig & trög.
Lite som jag kom ihåg honom från sist när ha spelade i DIF 04-05
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hur länge har Lassen lirat LW? Tror det kan vara bra att försöka lira honom där ett tag (om det finns plats i laget) för att se om man kan få någon användning av honom. Som back är han ju ingen höjdare...
Kronwall bäst på isen i första. Gäller bara att han "orkar" fortsätta spela bra i minst 60 minuter den här gången...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård