Intro
Re: Intro - 2011
Stort tack DIF Hockey! Gåshuden kom krypande när jag insåg vilket intro det skulle bli.
Synd att det kommer 58 omgångar försent bara.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
ÄNTLIGEN!
Behåll det där introt för alltid!
Behåll det där introt för alltid!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte DIF Hockey man ska tacka. Kojak är värd alla hyllningar som går att få.Edin skrev:Stort tack DIF Hockey! Gåshuden kom krypande när jag insåg vilket intro det skulle bli.
DIF!
- -daniel-
Underbara intro. Fy fan vad det har saknats.... sluta med alla andra flashiga skitintron. Heroes skapar stämning!
Då tackar vi Kojak istället!Daniel942 skrev:Inte DIF Hockey man ska tacka. Kojak är värd alla hyllningar som går att få.Edin skrev:Stort tack DIF Hockey! Gåshuden kom krypande när jag insåg vilket intro det skulle bli.
Jag vet inte vem han är eller vad han har för inflytande, men jag hoppas att han kan göra Heroes till ett permanent intro.
Om jag ska få gnälla så undrar jag vilket jävla mongo det var som knäckte iden att spela musik på högsta volym 3 minuter innan nedsläpp.
- Daniel942
Järnkaminernas ordförande.Edin skrev:Då tackar vi Kojak istället!Daniel942 skrev:Inte DIF Hockey man ska tacka. Kojak är värd alla hyllningar som går att få.Edin skrev:Stort tack DIF Hockey! Gåshuden kom krypande när jag insåg vilket intro det skulle bli.
Jag vet inte vem han är eller vad han har för inflytande, men jag hoppas att han kan göra Heroes till ett permanent intro.
Om jag ska få gnälla så undrar jag vilket jävla mongo det var som knäckte iden att spela musik på högsta volym 3 minuter innan nedsläpp.
DIF!
Även kallad Micke Nylander va? Hyll till han hur som helst, underbart att se Heroes igen!
Jamen dåså!Daniel942 skrev: Järnkaminernas ordförande.

Flygande start på den nya posten, minst sagt.
- DIF_Soldier
Har alltid undrat - är det den Nylander som brukade hänga på forumet?Kentta skrev:Även kallad Micke Nylander va? Hyll till han hur som helst, underbart att se Heroes igen!
Säg den glädje som varar
Stämmer bra.DIF_Soldier skrev:Har alltid undrat - är det den Nylander som brukade hänga på forumet?Kentta skrev:Även kallad Micke Nylander va? Hyll till han hur som helst, underbart att se Heroes igen!
Avgå Jocke.
Slå ihjäl mig om ni vill, men jag kan fan inte bärga mig. Texten stämmer in så bra!
"Jag har väntat så länge på just den här dan, och det är skönt att den äntligen kommer!"
Heroes!
"Jag har väntat så länge på just den här dan, och det är skönt att den äntligen kommer!"
Heroes!
Om inte annat var det var ju ett ypperligt tillfälle att provoceraSalas skrev:Slå ihjäl mig om ni vill, men jag kan fan inte bärga mig. Texten stämmer in så bra!
Heroes!

- SirDIFalot
Re: Intro
Nix, men jag sitter och hoppas på att den kommer upp på YouTube. Man hinner verkligen inte se alla detaljer som man vill se när man är på Hovet.
- Daniel942
Är väl som vanligt att man skiter i det till Elitseriestarten och att det kommer runt jul..SirDIFalot skrev:Någon som hört något om årets...?
DIF!