Riddarn är sjuk.Fricke skrev:Två matcher kvar innan uppehållet och då ska man plötsligt byta målvakt?
Så sjukt tråkigt att precis när en trend är på väg att vända så händer något och så är vi nere på ruta 1. Vad är det som händer med årets DIF?
Riddarn är sjuk.Fricke skrev:Två matcher kvar innan uppehållet och då ska man plötsligt byta målvakt?
Sjukdom på Ridderwall är skälet till bytet. Ett byte som så här långt inte sett direkt bra och stabilt ut.Fricke skrev:Två matcher kvar innan uppehållet och då ska man plötsligt byta målvakt?
Årets lag är lika pålitligt som.... ziegenare?easer90 skrev:Riddarn är sjuk.Fricke skrev:Två matcher kvar innan uppehållet och då ska man plötsligt byta målvakt?
Så sjukt tråkigt att precis när en trend är på väg att vända så händer något och så är vi nere på ruta 1. Vad är det som händer med årets DIF?
Märkliga Djurgår'n.Fricke skrev:Två matcher kvar innan uppehållet och då ska man plötsligt byta målvakt?
Precis som väntat. Owuya hör hemma i division ett, om han nu ens hade platsat där.Frasse skrev:Ett byte som så här långt inte sett direkt bra och stabilt ut.
Ursäkta att jag är bakom flötet, men vem fan är Musse?crike skrev:Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
Mikael "Musse" HåkanssonHeaty skrev:Ursäkta att jag är bakom flötet, men vem fan är Musse?crike skrev:Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
han som gjorde Linhoköpings 1-0. Micke Håkansson. Femtekolonnare av rang.Heaty skrev:Ursäkta att jag är bakom flötet, men vem fan är Musse?crike skrev:Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
+1Magnutz skrev:han som gjorde Linhoköpings 1-0. Micke Håkansson. Femtekolonnare av rang.