Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
crike skrev:Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
Ursäkta att jag är bakom flötet, men vem fan är Musse?
crike skrev:Kanske får några arga PM nu men fasiken jag har alltid gillat Musse. Hade han blivit DIF trogen så hade han haft samma status som Ölve och Falk om inte "högre".
Mikael "Musse" Håkansson
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
han som gjorde Linhoköpings 1-0. Micke Håkansson. Femtekolonnare av rang.
När domarnivån är som den är i ES nu är det en ren och tragisk plåga att se på matcherna. kronwall åker på en Tripping precis i slutet av en 4-5-sekvens. En tripping som inte är en tripping. Det är ingenting. Hur illa får man sköta ett arbete innan man inte är önskvärd längre... så jävla illa.
Det är ju först och främst på grund av domarinsatserna som folk tröttnar på att se på eländet.. om de nu vill vara i rampljuset så jävla gärna kan de väl söka till "Bonde söker fru" eller "Idol"..
Lassen får mig att börja längta efter Ribbenstrand.
Hur fan kan han från att göra en kanonmatch i premiären prestera på den nivå han gjort sedan. Blir bara sämre och sämre. Den allsvenska nyförvärvs-förbannelsen?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm