Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/11 2007
-
-
- Säsongskort: Ja
Den tyska domaren var säsongens hittills största lågvattenmärke. Utvisningen har tar i sudden på Marusak är helt bisarr, en vanlig schysst tackling som helt plötsligt blir charging. Otroligt.
Timrå är ett gäng bönder och publiken kan totalt 2 ramsor, varav den ena består av att klappa händerna.
Ett bonnlag fullt med finnar, vilken hockeykultur.
Timrå är ett gäng bönder och publiken kan totalt 2 ramsor, varav den ena består av att klappa händerna.
Ett bonnlag fullt med finnar, vilken hockeykultur.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fruktansvärt dålig insats av domaren, blev äcklad när Jiri fick utvisning på sista tacklingen, en klockren bröstvärmare som skall prisas, inte bestraffas, jävla tattare!
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-11-01 21:42:14, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Domare Reichert? Vafan?! Repatriera den jäveln; han vill jag ALDRIG mer se i ES-sammanhang, inte någon hockey överhuvudtaget! Förbannat vilken sopa, han förstörde hela matchen. Fan man blir riktigt bitter när man tänker på det.
Näe, lite högre klass på domarna om de ska döma i ES tack. Total matchförstörare, det blev ju aldrig match av det för alla utvisningar.
DIFs insats får sägas ok, speciellt bakåt. De blev aldrig något speciellt framåt, men vi saknar spelare och fick försvara oss så mycket. Vi var bra i boxen men timrå var inga höjdare heller framåt.
Nu slaktar vi moragrisarna på lördag. Vi behöver en 3-poängare inför uppehållet.
God kväll alla
Näe, lite högre klass på domarna om de ska döma i ES tack. Total matchförstörare, det blev ju aldrig match av det för alla utvisningar.
DIFs insats får sägas ok, speciellt bakåt. De blev aldrig något speciellt framåt, men vi saknar spelare och fick försvara oss så mycket. Vi var bra i boxen men timrå var inga höjdare heller framåt.
Nu slaktar vi moragrisarna på lördag. Vi behöver en 3-poängare inför uppehållet.
God kväll alla
Mycket starkt ändå att ta poäng av Timrå när DIF har så pass många borta, det trodde jag aldrig. Men egentligen borde man inte bli förvånad över denna säsongs Djurgårn dem har överraskatt även innan dagens match så varför inte fortsätta på den inslagna vägen.
Nu känns det viktigt att vinna hemma nu på lördag mot Mora så att dem får ännu mer glapp ner till Mora och Södertälje som förnärvarande ligger sist.
Nu känns det viktigt att vinna hemma nu på lördag mot Mora så att dem får ännu mer glapp ner till Mora och Södertälje som förnärvarande ligger sist.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Domaren idag var under all kritik. Som hockey-fanatiker och som människa kräver jag att han aldrig ska få döma hockey på Elitnivå igen. Sorgligt att se. Tycker det är nästan på gränsen till att sudden ska spelas om med en riktig domare. (Inte för att vi har någon svensk sådan heller men ändå)
Matchen då.. jodå det är starkt att ta en poäng mot Timrå med tanke på skadorna. Men på lördag så behövs en trepoängare!
Matchen då.. jodå det är starkt att ta en poäng mot Timrå med tanke på skadorna. Men på lördag så behövs en trepoängare!
Väldigt bra att plocka poäng borta mot TIK, inte minst med tanke på skadeläget. Glöm heller inte bort at TIKs mål är ett skitmål utan like. Riddarn har otur som inte får hålla sin första nolla.
Viss kritik kan kanske vara befogad mot Jiri, men faktum är att vi i Jiri äntligen har en back som kan skjuta direkt i PP; Med andra ord äntligen kanske vi kan få till ett enkelt och fungerande spel i denna spelform.
Viss kritik kan kanske vara befogad mot Jiri, men faktum är att vi i Jiri äntligen har en back som kan skjuta direkt i PP; Med andra ord äntligen kanske vi kan få till ett enkelt och fungerande spel i denna spelform.
- Raffe_DIF89
FY FAN VILKEN JÄVLA KORPDOMARE!!!!!!!!!!!
JÄVLA KORKSKALLAR SOM SÄTTER EN KORPDOMARE I EN TOPPMATCH I ELITSERIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han blåste sönder matchen totalt och det var en av anledningarna till att vi inte kom upp i vårat fina bortaspel. Jag vill inte den här domaren något illa personligt och han dömer säkert i tyskland på samma nivå som lärking dömer här "det vill säga helt under isen" Jag har aldrig under dom här tio åren jag har följt dif på något sätt i stort sett alla matcher varit med om maken till domare!
DANIEL BREITHOLTZ JAG VÄNTAR PÅ DITT TV PROGRAM OM DOMARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han blåste sönder matchen totalt och det var en av anledningarna till att vi inte kom upp i vårat fina bortaspel. Jag vill inte den här domaren något illa personligt och han dömer säkert i tyskland på samma nivå som lärking dömer här "det vill säga helt under isen" Jag har aldrig under dom här tio åren jag har följt dif på något sätt i stort sett alla matcher varit med om maken till domare!
DANIEL BREITHOLTZ JAG VÄNTAR PÅ DITT TV PROGRAM OM DOMARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E