Sanna mina ord... Thomas Johansson... Den mannen, när hans namn utropas ikväll kommer jag att bua det värsta som finns...
Tror det var DIF-Färjestad när han dömde bort 2 mål för våran del och dömde en straff till fbk i slutminuterna och en hel utvisningar så färjestad kunde vinna matchen efter förlängning..
Iallafall EFTER MATCHEN EFTER MATCHEN EFTER MATCHEN SKA DU DÖ!
Ragge1 skrev:Sanna mina ord... Thomas Johansson... Den mannen, när hans namn utropas ikväll kommer jag att bua det värsta som finns...
Tror det var DIF-Färjestad när han dömde bort 2 mål för våran del och dömde en straff till fbk i slutminuterna och en hel utvisningar så färjestad kunde vinna matchen efter förlängning..
Iallafall EFTER MATCHEN EFTER MATCHEN EFTER MATCHEN SKA DU DÖ!
mforce skrev:Nu tar vi och kommunalt tiger ihjäl Gripen. Ingen behöver honom eller hans kommentarer. Låt detta bli absolut sista posten där vi nämner dennes namn.
Haha, kom igen, lite ironi har väl ingen dött av!
Gripen, heter vovven Leif så är saken biff!
Senast redigerad av Rash den 2007-02-22 15:30:15, redigerad totalt 1 gånger.
Nu är det dags att dra in. Se till att sluta upp nu när DIF behöver oss som mest. Vill inte se massa som sitter här inne på forumet under matchen. ALLA SKA VARA DÄR!
mforce skrev:Nu tar vi och kommunalt tiger ihjäl Gripen. Ingen behöver honom eller hans kommentarer. Låt detta bli absolut sista posten där vi nämner dennes namn.
Haha, kom igen, lite ironi har väl ingen dött av!
Gripen, heter vovven Leif så är saken biff!
Nej, personligen har jag inga problem med hans kommentarer, känns bara som att han är här och fiskar efter att folk ska bli upprörda eftersom han aldrig har kommit med något annat än dylika inlägg.
För att återknyta till ämnet så har jag som vanligt dåliga vibbar inför matchen. Det borde inte vara något att ta hänsyn till eftersom det är precis så det brukar vara.
Det är inte första gången den här säsongen det vankas "storpublik" men alltid blir man lika besviken när man ser publiksiffran. Är det månne ändring på gång ikväll?
Helt fantastiskt. vi kommer få våran bästa publisiffra ikväll. Klockan 16.30 var 9000 biljetter sålda. Så står det på första sidan på hemsidan fett kul nu bär vi fram vårat älskade DIF till seger.