Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
- reservjesus
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Carl-bysen, 17 inlägg de senaste två dagarna.DIF_Soldier skrev:Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
Hardrocker35, 2 inlägg de senaste två dagarna.
Nog för att Hardrocker35 har skrivit en jäkla massa inlägg, men jag kan inte minnas att jag har sett han skriva nästan 10 inlägg om dagen någon gång. Och då har jag varit aktiv här på forumet i mer än ett år. Hur det var innan dess kan jag inte svara på.
Ta en titt i profilerna.DIF_Soldier skrev:Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
hardrocker35 har ett snitt på 3.99 inlägg per dag mot carl-bysens 6.77 per dag. Inte lysande från någon av dem men vi ser iaf. vem som är värst och då har vi inte ens gått in på innehållet i inläggen ...
Moderatorerna här är snabba att agera när man t.ex. antyder hur man kan slippa den fula reklamen men att försöka hålla klassen på forumet över förskolenivå skiter de uppenbarligen i. Men visst, vill de ha pajasnivå på det officiella forumet så kan jag inte hindra dem. Jag tänker dock inte delta i cirkusen längre. Jag kastar härmed in handduken. Återkommer kanske om det blir en rejäl uppryckning. Känner jag för att skriva något i fortsättningen blir det på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/.
Ha en fortsatt trevlig tid på dagis allihop!
Följer exempel och struntar i fjortisfasonerna här. Pinsamt att detta är ett forum på DIFs officiella hemsida och att några så kallade fans sänker nivån så grymt mycket.Peter skrev:Ta en titt i profilerna.DIF_Soldier skrev:Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
hardrocker35 har ett snitt på 3.99 inlägg per dag mot carl-bysens 6.77 per dag. Inte lysande från någon av dem men vi ser iaf. vem som är värst och då har vi inte ens gått in på innehållet i inläggen ...
Moderatorerna här är snabba att agera när man t.ex. antyder hur man kan slippa den fula reklamen men att försöka hålla klassen på forumet över förskolenivå skiter de uppenbarligen i. Men visst, vill de ha pajasnivå på det officiella forumet så kan jag inte hindra dem. Jag tänker dock inte delta i cirkusen längre. Jag kastar härmed in handduken. Återkommer kanske om det blir en rejäl uppryckning. Känner jag för att skriva något i fortsättningen blir det på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/.
Ha en fortsatt trevlig tid på dagis allihop!
- Ritterwand
-
- Säsongskort: Ja
Han skriver ju att det är helt taget ur luften. Det är ju bara för att Garpenlöv är scout som han spekulerar i det.nutarvidom skrev:Enligt Skitbladet (Ros blogg) blir Almtorp kvar i USA och har tackat nej till DIF. Vidare spekulerar Ros i Joel Lundkvist å Loui Eriksson?? Kan ju vara helt taget ur luften.
i
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Inte föga oväntat att Almtorp stannar i NHL om Edmonton "ger honom signaler" att han kommer att få spela. Dock tror jag inte att han får spela mer än 5 NHL-matcher den här säsongen, om ens det.
Loui Eriksson eller Joel Lundqvist vore betydligt bättre värvningar, men det känns också som att de är närmare NHL-spel än Almtorp.
Loui Eriksson eller Joel Lundqvist vore betydligt bättre värvningar, men det känns också som att de är närmare NHL-spel än Almtorp.
Joel L skulle gå in som förstacenter i vilket elitlag som helst. Har mycket svårt att se hur vi skulle kunna få honom om han ens övervägar att flytta hem. Den spelaren brde för övrigt vara betydligt närmare spel i NHL än Almtorp då killen är minst en klass bättre. Är personligen lite tveksam till om Loui är en spelare vi skulle få någon större nytta av....Diffe89 skrev:Inte föga oväntat att Almtorp stannar i NHL om Edmonton "ger honom signaler" att han kommer att få spela. Dock tror jag inte att han får spela mer än 5 NHL-matcher den här säsongen, om ens det.