Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
fd skuggan

Inlägg av fd skuggan »

Snälla moderator!
Ta bort kidsens SMS-ande.

Man vill liksom inte vara på forumet när nivån är så här pinsamt låg...
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Tror varje gång att de är nån som skrivit något viktigt men ack så fel man har... Sluta upp med erat spammande..skriv på msn om ni är så kåta på varandra..
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

DIF_Soldier skrev:Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
Carl-bysen, 17 inlägg de senaste två dagarna.
Hardrocker35, 2 inlägg de senaste två dagarna.

Nog för att Hardrocker35 har skrivit en jäkla massa inlägg, men jag kan inte minnas att jag har sett han skriva nästan 10 inlägg om dagen någon gång. Och då har jag varit aktiv här på forumet i mer än ett år. Hur det var innan dess kan jag inte svara på.
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Vad sägs om att lägga ner det här skitsnacket. Detta är ett hockeyforum, om ni ska hålla på så här kan jag rekommendera lunarstorm.
Peter

Inlägg av Peter »

DIF_Soldier skrev:Det var ett jävla hugg på carl-bysen, men det är ingen som klagar på hardrocker35 som spammat forumet med 1500 inlägg...
Ta en titt i profilerna.
hardrocker35 har ett snitt på 3.99 inlägg per dag mot carl-bysens 6.77 per dag. Inte lysande från någon av dem men vi ser iaf. vem som är värst och då har vi inte ens gått in på innehållet i inläggen ...

Moderatorerna här är snabba att agera när man t.ex. antyder hur man kan slippa den fula reklamen men att försöka hålla klassen på forumet över förskolenivå skiter de uppenbarligen i. Men visst, vill de ha pajasnivå på det officiella forumet så kan jag inte hindra dem. Jag tänker dock inte delta i cirkusen längre. Jag kastar härmed in handduken. Återkommer kanske om det blir en rejäl uppryckning. Känner jag för att skriva något i fortsättningen blir det på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/.

Ha en fortsatt trevlig tid på dagis allihop!
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Peter skrev:
Ta en titt i profilerna.
hardrocker35 har ett snitt på 3.99 inlägg per dag mot carl-bysens 6.77 per dag. Inte lysande från någon av dem men vi ser iaf. vem som är värst och då har vi inte ens gått in på innehållet i inläggen ...

Moderatorerna här är snabba att agera när man t.ex. antyder hur man kan slippa den fula reklamen men att försöka hålla klassen på forumet över förskolenivå skiter de uppenbarligen i. Men visst, vill de ha pajasnivå på det officiella forumet så kan jag inte hindra dem. Jag tänker dock inte delta i cirkusen längre. Jag kastar härmed in handduken. Återkommer kanske om det blir en rejäl uppryckning. Känner jag för att skriva något i fortsättningen blir det på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/.

Ha en fortsatt trevlig tid på dagis allihop!
Följer exempel och struntar i fjortisfasonerna här. Pinsamt att detta är ett forum på DIFs officiella hemsida och att några så kallade fans sänker nivån så grymt mycket.
Fnatte79

Inlägg av Fnatte79 »

Ni gnäller att folk skriver i fel tråd... att folk spammar... vad fan gör ni nu då?
Ni är fan pinsammare än de ni kallar småbarn!
DIF 4 Ever
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Fnatte79 skrev:Ni gnäller att folk skriver i fel tråd... att folk spammar... vad fan gör ni nu då?
Ni är fan pinsammare än de ni kallar småbarn!
Håller med.

Någon som vet något nytt om Almtorp?
Skador? Är Dicken och Bäcker tillbaka?
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

X3M skrev:
Håller med.

Någon som vet något nytt om Almtorp?
Enligt ECHL's hemsida så var han på isen med Stockton igår i alla fall (1 skott på mål, matchen bröts i mitten av första perioden pga isproblem..), så han borde rimligtvis vara kvar i Nordamerika.
karl-jarl

Inlägg av karl-jarl »

Dicken och Bäcker är spelklara, men det har ju inte riktigt heller till ämnet att göra ifall man ska va nogrann... :wink:

Hoppas det blir klart med ny spelare snart, Almtorp då troligast för vi behöver 12 anfallare.
nutarvidom
Säsongskort: Ja

Inlägg av nutarvidom »

Enligt Skitbladet (Ros blogg) blir Almtorp kvar i USA och har tackat nej till DIF. Vidare spekulerar Ros i Joel Lundkvist å Loui Eriksson?? Kan ju vara helt taget ur luften.
isolerad

Inlägg av isolerad »

nutarvidom skrev:Enligt Skitbladet (Ros blogg) blir Almtorp kvar i USA och har tackat nej till DIF. Vidare spekulerar Ros i Joel Lundkvist å Loui Eriksson?? Kan ju vara helt taget ur luften.
Han skriver ju att det är helt taget ur luften. Det är ju bara för att Garpenlöv är scout som han spekulerar i det.
i
Användarvisningsbild
Diffe89
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Inte föga oväntat att Almtorp stannar i NHL om Edmonton "ger honom signaler" att han kommer att få spela. Dock tror jag inte att han får spela mer än 5 NHL-matcher den här säsongen, om ens det.

Loui Eriksson eller Joel Lundqvist vore betydligt bättre värvningar, men det känns också som att de är närmare NHL-spel än Almtorp.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Diffe89 skrev:Inte föga oväntat att Almtorp stannar i NHL om Edmonton "ger honom signaler" att han kommer att få spela. Dock tror jag inte att han får spela mer än 5 NHL-matcher den här säsongen, om ens det.

Loui Eriksson eller Joel Lundqvist vore betydligt bättre värvningar, men det känns också som att de är närmare NHL-spel än Almtorp.
Joel L skulle gå in som förstacenter i vilket elitlag som helst. Har mycket svårt att se hur vi skulle kunna få honom om han ens övervägar att flytta hem. Den spelaren brde för övrigt vara betydligt närmare spel i NHL än Almtorp då killen är minst en klass bättre. Är personligen lite tveksam till om Loui är en spelare vi skulle få någon större nytta av....
Skriv svar