Jo jag tycker också att det är halvpajigt men jag kommer inte klippa säsongsplåten och elda upp kansliet över det heller.Döden skrev: ↑2026-09-25 10:02:04Problemet är absolut inte "bäst i stan"... men man kunde klätt det i en sexigare skrud, minst sagtBoven skrev: ↑2026-09-25 09:47:56Håller med. Blev ganska bra drag på "Djurgårn vi är bäst i stan" också. Vi har haft bra mycket sämre.Manijock skrev: ↑2026-09-25 09:17:34 I övrigt tycker jag faktiskt inte introt är så farligt som folk skriver/säger. Kul med en annan vibe än tidigare. Allt behöver inte vara så jävla spänningsbyggande. Den här känns lite mer durig och glad bara.
Men visst, Loa Falkman är lite pajigt![]()
Men århundradets överdrift med det sämsta man sett kan jag tycka. Den töntiga actionfilmen från 09/10 är mycket värre. Även om den blev kult sen!
Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
Nä, det vore dumtBoven skrev: ↑2026-09-25 10:07:41Jo jag tycker också att det är halvpajigt men jag kommer inte klippa säsongsplåten och elda upp kansliet över det heller.Döden skrev: ↑2026-09-25 10:02:04Problemet är absolut inte "bäst i stan"... men man kunde klätt det i en sexigare skrud, minst sagtBoven skrev: ↑2026-09-25 09:47:56Håller med. Blev ganska bra drag på "Djurgårn vi är bäst i stan" också. Vi har haft bra mycket sämre.Manijock skrev: ↑2026-09-25 09:17:34 I övrigt tycker jag faktiskt inte introt är så farligt som folk skriver/säger. Kul med en annan vibe än tidigare. Allt behöver inte vara så jävla spänningsbyggande. Den här känns lite mer durig och glad bara.
Men visst, Loa Falkman är lite pajigt![]()
Men århundradets överdrift med det sämsta man sett kan jag tycka. Den töntiga actionfilmen från 09/10 är mycket värre. Även om den blev kult sen!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Jeppe är en perfekt 5-6 back. Stabil. Grym ledare att ha i gruppen. Tror och hoppas Due-Boje redan nu jobbar på en förlängning med honom.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-09-25 07:53:43Oj vad olika man kan se på saker. Tycker han försöker göra något med pucken istället för att bara kasta iväg den.
Sedan är han ju den han är, kommer ju aldrig vara någon Joel Persson. Jeppe är ju ingen toppback, men en helt okey 5-6:e back för ett mittenlag.
Nog finns det andra i laget som behöver bevisa sig mer utifrån den roll och lön de har.
Fast kasta några under bussen redan nu är inget för mig, jag vill nog ge alla en 10-15 matcher.
Nu lugnade sig drevet lite mot Kimby i och med denna seger, skönt.
Men jag snackar gärna Nikolas Brouillard, ojojoj. Han ser ut att ge Lucas Carlsson en rejäl kamp om att vara försteback.
Och med Carlsson in i laget kommer ju Jeppe glida längre ned i hierarkin, kanske hamnar han då som sjätte-sjunde?
Spela fult