Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
https://www.hockeyettan.se/2021/12/10/s ... fina-gest/
Här har vi några till !
De har tom """så pass mycket hjärta"""" att de avstår lön.
Perfekt ! De kan förmodligen dessutom kriga..
Här har vi några till !
De har tom """så pass mycket hjärta"""" att de avstår lön.
Perfekt ! De kan förmodligen dessutom kriga..
https://www.hockeyettan.se/2021/12/12/j ... -huddinge/
Ännu en kämpe. Kommer från ett lag som ligger i botten, men de har visst vunnit en match nu !
En skarprättare, två mål i samma match.
Han kanske kan ta rygg på sura gänget och avstå lön.
Ännu en kämpe. Kommer från ett lag som ligger i botten, men de har visst vunnit en match nu !
En skarprättare, två mål i samma match.
Han kanske kan ta rygg på sura gänget och avstå lön.
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... l-berglund
Sist men inte minst ( fast förmodligen kortast )
En kanon spelare !! som DIF bör skriva flerårs kontrakt med. Kostar en del men här har vi en spelare som inte bara platsar (?). Utan ocå en spelare som kan lyfta föreningen till nya höjder och direkt och självklart konkurera ut många av våra centrar.
Ett fynd som på något märkligt sätt undgått alla SHL klubbarnas radar.
Hur kan han vara ledig ?? SM GULD 22/23 !
Sist men inte minst ( fast förmodligen kortast )
En kanon spelare !! som DIF bör skriva flerårs kontrakt med. Kostar en del men här har vi en spelare som inte bara platsar (?). Utan ocå en spelare som kan lyfta föreningen till nya höjder och direkt och självklart konkurera ut många av våra centrar.
Ett fynd som på något märkligt sätt undgått alla SHL klubbarnas radar.
Hur kan han vara ledig ?? SM GULD 22/23 !
Han gjorde 2+10 och det var i underkant.Czerkawski skrev: ↑2021-12-12 14:26:06Han gjorde väl fem-sex poäng i en div 5-match nyligen så han ligger nog på jämn nivå med resten av laget redan.
D står för Dum styrelse.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Gammal gammal silly men lite kul. Han var ung men blev ju rätt skaplig Niclas Wallin
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -en-zombie
"– Och jag for faktiskt ner på en provträning i Djurgården. Jag såg väl ut ungefär som i dag, en fluffig tröja och en snus, och så kom Espen Knutsen, Putte Erickson och det gänget i kostym, snygga killar, håret perfekt och jag i toppluva, nervös och obekväm. Men det gick bra och jag blev erbjuden ett kontrakt men jag vågade inte flytta till Stockholm, jag hade jobb i Boden och kände mig trygg."
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -en-zombie
"– Och jag for faktiskt ner på en provträning i Djurgården. Jag såg väl ut ungefär som i dag, en fluffig tröja och en snus, och så kom Espen Knutsen, Putte Erickson och det gänget i kostym, snygga killar, håret perfekt och jag i toppluva, nervös och obekväm. Men det gick bra och jag blev erbjuden ett kontrakt men jag vågade inte flytta till Stockholm, jag hade jobb i Boden och kände mig trygg."
SSK har gått ut med följande:
Kan det vara Videll som mjuknat och accepterat deras förslag?"SSK har i helgen gjort klart med en högklassig värvning som en fortsättning på arbetet med att förstärka laget. Spelaren kommer presenteras inom de närmaste dagarna. Och arbetet fortsätter med att förstärka truppen"
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dragan läste jag någonstans.supreme skrev: ↑2021-12-13 09:13:55 SSK har gått ut med följande:Kan det vara Videll som mjuknat och accepterat deras förslag?"SSK har i helgen gjort klart med en högklassig värvning som en fortsättning på arbetet med att förstärka laget. Spelaren kommer presenteras inom de närmaste dagarna. Och arbetet fortsätter med att förstärka truppen"
Såklart. Hade missat att han fått kicken av Black Wings Linz, som i sin tur tog in den av SSK sparkade Colin Smith.MarcusDaze skrev: ↑2021-12-13 09:16:04Dragan läste jag någonstans.supreme skrev: ↑2021-12-13 09:13:55 SSK har gått ut med följande:Kan det vara Videll som mjuknat och accepterat deras förslag?"SSK har i helgen gjort klart med en högklassig värvning som en fortsättning på arbetet med att förstärka laget. Spelaren kommer presenteras inom de närmaste dagarna. Och arbetet fortsätter med att förstärka truppen"
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Micke Samuelsson som våran nya Sportchef?
-
Micke Samuelsson som våran nya Sportchef?
Bästa polare med pesten vi nyss drivit väck? Nej tack.
-
Vad gör tuffe Uffe idag?