Ungefär som Johnny Oduya som fick en helt annan roll när han gick till frölunda...
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Tjohooo, jultröjan är presenterad
Redan tre stycken som är lättkränkta på twitter angående jultröjan. 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi har sämre poängsnitt än Karlskrona hade.
Jo, vi är sämre än sämst….just nu
Har redan köpt 3 säsongskort viket har varit lika roligt att använda som att se frugan smyga in till granngubben varje kväll när hon är ute med hunden, och sedan komma hem med huvudvärk. Men Wow jultröjan är här och dif vill ha in ännu mer pengar för att tillsätta några konsulter som blir klar med en utvärdering till våren att vi behöver värva, men då är vi redan ur finrummet. Se för fan till att få in en tränare, en duglig sportchef, och ett gäng spelare som vill spela hockey.
Har redan köpt 3 säsongskort viket har varit lika roligt att använda som att se frugan smyga in till granngubben varje kväll när hon är ute med hunden, och sedan komma hem med huvudvärk. Men Wow jultröjan ,mellan 900-1400:- är här och dif vill ha in ännu mer pengar för att tillsätta några konsulter som blir klar med en utvärdering till våren att vi behöver värva, men då är vi redan ur finrummet. Se för fan till att få in en tränare, en duglig sportchef, och ett gäng spelare som vill spela hockey.
Jultröjan måste vara det fulaste jag sett på länge. Seriöst ett "D" ?
- Harmageddon
Lite kul att Eklund är med på bilderna då han är stort sätt borta pga JVM. Får man se honom i dem färgerna på isen denna säsong överhuvudtaget?
Nu förväntar jag mig att se Eklund den 28:e december på Globen. Han finns ju med på 50% av bilderna
Nu förväntar jag mig att se Eklund den 28:e december på Globen. Han finns ju med på 50% av bilderna

"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Dicken kan få två veckor på sig nu att träna ikapp (nåja, krävs inte så mycket) och sen gå ut och dominera på annandagen

- Czerkawski
Czerkawski skrev: ↑2021-12-12 14:26:06Han gjorde väl fem-sex poäng i en div 5-match nyligen så han ligger nog på jämn nivå med resten av laget redan.

https://hockeynews.se/articles/22297/
Här är ett kanonbra namn för DIF........
Han är en riktig "kämpe", en krigare.
Dessutom "-gjort det bra på isen", Yes! Mitt i prick.
Det är ju det vi behöver..............
Här är ett kanonbra namn för DIF........
Han är en riktig "kämpe", en krigare.
Dessutom "-gjort det bra på isen", Yes! Mitt i prick.
Det är ju det vi behöver..............