Så länge han spelar slutspel är jag nöjd. Är väl en sån skada man vilar med om man verkligen inte behöver spela.
Skadetråden
- Jim Morrison
Skadetråden
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
#86 Linus Klasen
Har en underkroppsskada. Är tillbaka i träning med laget, men kommer inte att vara aktuell för spel den här veckan. Förhoppningen är att vara tillgänglig för spel till nästa veckas matcher, förutsatt att det fortsätter i rätt riktning.
Well, tack för de matcher du spelade i klubben då, med denna statement ovan så räknar jag med ett par halvtrappra försök att göra comeback för att sen lägga skidskorna på hyllan och bli avtackad lagom till slutspel.
Har en underkroppsskada. Är tillbaka i träning med laget, men kommer inte att vara aktuell för spel den här veckan. Förhoppningen är att vara tillgänglig för spel till nästa veckas matcher, förutsatt att det fortsätter i rätt riktning.
Well, tack för de matcher du spelade i klubben då, med denna statement ovan så räknar jag med ett par halvtrappra försök att göra comeback för att sen lägga skidskorna på hyllan och bli avtackad lagom till slutspel.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skadetråden
Klasen lär komma tillbaka vad det lider. Strul med ljumskarna kan ta många veckor att rehabilitera men brukar väl inte avsluta karriärer eller säsonger direkt. Det är dock bra att man inte chansar trots frånvaroläget.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Klasen kommer såklart tillbaka inom kort. Han kommer dessutom vara vår viktigaste kugge i kampen om att komma tillbaka till SHL..Just saying…
- Jim Morrison
Skadetråden
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Tankarna återkommer till Thoresen då han rehabade efter ljumskoperationen hos oss. Tungt tapp om det blir op på Klasen
- Lee Harvey Oswald
Skadetråden
DIF:s ständiga ekonomiska förbannelse, att aldrig kunna vara med och hugga på nuvarande riktigt tunga namn.
Vi får fokusera på halvtrötta hemvändare eller före detta tunga namn, där procentsatsen mellan succé och förtidspension ligger någonstans vid 20-80
Tråkigt, men jag är precis 0 förvånad.
Så klart lätt att komma i efterhand sjungandes The Hives gamla -Hate to say I told you so , men detta var så genant förutsägbart
Vi får fokusera på halvtrötta hemvändare eller före detta tunga namn, där procentsatsen mellan succé och förtidspension ligger någonstans vid 20-80
Så klart lätt att komma i efterhand sjungandes The Hives gamla -Hate to say I told you so , men detta var så genant förutsägbart
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skadetråden
Vi har väl lagt mest pengar på laget i hela Hockeyallsvenskan? Vi värvar gamlingar istället för spelare på väg upp i karriären helt enkelt.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-01-06 13:11:43 DIF:s ständiga ekonomiska förbannelse, att aldrig kunna vara med och hugga på nuvarande riktigt tunga namn.
Avskaffa tre mot tre.
Skadetråden
För att spelare på väg upp i karriären ser inte DIF som ett bra karriärsval? Vi är ju uppenbarligen lååååååångt ner i listan över attraktiva klubbar att spela i om du inte har ett Djurgårdshjärta i grunden. TyvärrMattias_87 skrev: ↑2023-01-06 13:54:05Vi har väl lagt mest pengar på laget i hela Hockeyallsvenskan? Vi värvar gamlingar istället för spelare på väg upp i karriären helt enkelt.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-01-06 13:11:43 DIF:s ständiga ekonomiska förbannelse, att aldrig kunna vara med och hugga på nuvarande riktigt tunga namn.
- Lee Harvey Oswald
Skadetråden
Mattias_87 skrev: ↑2023-01-06 13:54:05Vi har väl lagt mest pengar på laget i hela Hockeyallsvenskan? Vi värvar gamlingar istället för spelare på väg upp i karriären helt enkelt.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-01-06 13:11:43 DIF:s ständiga ekonomiska förbannelse, att aldrig kunna vara med och hugga på nuvarande riktigt tunga namn.
Ja precis, för att dom billigare/mängdrabatt?
Du får många gamlingar.... i en ful säck, istället för tex 1st Karlkvist eller Jonathan Johnson
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Skadetråden
Klasen får ju gärna avisera omgående om han tänkt spela mer eller inte så vi kan ersätta honom till slutspelet.
Skadetråden
Tror jag iofs inte han behöver kommunicera till dig eller mig, dom har nog koll på det därNattuggla_ skrev: ↑2023-01-06 21:22:53 Klasen får ju gärna avisera omgående om han tänkt spela mer eller inte så vi kan ersätta honom till slutspelet.
-
Skadetråden
Du fattar min poäng.#10 skrev: ↑2023-01-06 21:25:07Tror jag iofs inte han behöver kommunicera till dig eller mig, dom har nog koll på det därNattuggla_ skrev: ↑2023-01-06 21:22:53 Klasen får ju gärna avisera omgående om han tänkt spela mer eller inte så vi kan ersätta honom till slutspelet.
Deadline om ca 5 veckor.
Kommer han vara 100% till slutspelet eller inte, det vill man veta nu.
Skadetråden
Jo jag fattar, men det är nog inget dom kablar ut på twitter nu, sånt sköts ju internt och uttalas om och när situationen är bäst för det, men såklart vi vill veta,Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-06 22:26:29Du fattar min poäng.#10 skrev: ↑2023-01-06 21:25:07Tror jag iofs inte han behöver kommunicera till dig eller mig, dom har nog koll på det därNattuggla_ skrev: ↑2023-01-06 21:22:53 Klasen får ju gärna avisera omgående om han tänkt spela mer eller inte så vi kan ersätta honom till slutspelet.
Deadline om ca 5 veckor.
Kommer han vara 100% till slutspelet eller inte, det vill man veta nu.
- Jim Morrison
Skadetråden
Har ju ingen superbra känsla kring Klasen. Nästan lite vila-till-slutspelet läge om det är möjligt. En Foppa 01/02.