Det är klart han drar om det går bra - han har ju aldrig hymlat med att han vill spela någon annanstans (NHL) och då passar det utmärkt med ett ettårskontraktJamakra skrev:Har för mig att det var båda två faktiskt...Magnutz skrev:Tar du hans 2or mot slutet av matcher eller andra helt matchavgörande misstag så har du en rätt så knastrig säsong för 78an. Visst gjorde han mål och stod för assissts också men .. herregud, killen såg ju mer eller mindre till att vi tappade kvarten mot luleå när han tog en tvåa i slutet.. var det i match 2 eller 3.. skitsamma. En lat säkerhetsrisk med taskig lagmoral och dåliga defensiva kvalitéer och med ett övergripande spel som med stor sannolikhet kostade oss 4e-platsen..Mäklaren skrev:Eftersom alla tycker att min kritik ofta är obefogad, måste jag få säga att kritiken mot Bom Bom var helt enormt överdriven. Personligen tycker jag att han var vår bästa back under stora delar av säsongen. Minns att även jag sågade honom rejält efter en derbymatch men jag tycker ändå att han under långa perioder var riktigt bra.
Många ville ha hans huvud giljotinerat, inte jag.
Med detta sagt: Jag hoppas att han kommer att spela bättre denna säsong och sågar honom inte för det han gjorde förra säsongen. He's square with the House again. Nu är det däremot upp till bevis. Kommer jag såga honom om han fortsätter i samma stil?! jodå. Kommer jag hylla honom om han är en annan sorts hockeyspelare i höst/vinter? Jodå, you bet.
Wesslau blir nog bra ska ni se. Hoppas att den eviga diskussionen om Tellan vs Wesslau tar slut nu.. Verkar inte så...
Nu skrev ju Wesslau bara på för en säsong, så sannolikheten är stor att om det går bra drar han nästa säsong igen, DÅ kan jag inte i nuläget se ett annat alternativ än Tellan. Ser redan fram emot nästa års Silly:D
Frågan är väl bara om vi någonsin får chansen att signa up Tellan igen - jag skulle absolut ha full förståelse för om han inte vill ge oss en tredje chans och lägger grillorna på hyllan - två gånger har han velat komma tillbaks och två gånger har vi nobbat honom
Wesslau känns ju i alla fall så jäkla mycket mer stabilt än Riddarn jr