förevigtdjurgården skrev: ↑2021-10-14 21:32:16
Hållit mig borta hela kvällen för att inte formulera mig i affekt.
Kommer säkerligen formulera mig i affekt ändå.
Det här är ta mig fan det mest pinsamma jag har bevittnat i mannaminne. Försvarsspelet är helt jävla obefintligt, varenda kotte verkar ha tagit socialdistansieringen på fullaste allvar så fort matchen startar, då jävlar ska man helst inte vara inom fysiskt räckhåll för närmaste motståndare. Allra helst ska man lämna dem helt soprena framför egen kasse.
Vill inte höra ett enda ord till om någon jävla procent som saknas, eller att vi "måste fokusera på att hålla motspelare från egen bur", "det ska göra ont att vara framför vår kasse", "vi spelar inte 60 minuter".
Ärligt talat.
Det räcker med alla jävla ursäkter, allt jävla skitsnack ska puts väck innan lungorna på varenda jävla spelare fullkomligen sitter utanpå. I det läget köper jag alibisurret, annars kan det fan vara. Annars är det fullständigt orimligt, skamligt, pinsamt och ovärdigt att mena att man har otur eller att det saknas en sista detalj. Problemen är så pass stora att det finns fan inga jävla detaljer att förbättra. Det är en helhetsbild som ska förbättras - helst igår.
Innan dem basala bitarna som att kunna sätta stopp i spelet, att slå tre passningar som faktiskt går på blad, att sätta spelare i fart - i spel, och att hålla rent framför egen kasse, sitter - håll bara käften, för er egen jävla skull.
Varenda.
Jävla.
Match.
Samma.
Jävla.
Visa.
0,5p/g. Det är dem enda siffrorna som betyder någonting Jocke. Kör det i ditt excelark hur många gånger du vill. Du kommer få samma resultat ändå.
Jag är fullständigt övertygad att anledningen till att Robban inte förlängde stavas Joakim Eriksson.
Robban vill vinna.
Ge tillbaka mitt ishockeylag, stick från min förening Jocke.
--
Mot 17... raka säsonger utanför SHL.
Mot topp 6... lägsta divisioner i landet.
Kämpa!