Tvivlar på att Lasse skrev: Vill bara säga innan jag blir bannad igen: Fy faaaaaaan vad jag hatar DIF Hockey! Innerligt! Hatar ALLA där! Spelare, ledare, ALLT!SirDIFalot skrev:Det där inlägget hade dessvärre Anrell med i sin krönika. Kommer nog skada supporterkulturen i allmänhet. Jävligt synd att de tar upp ett sånt vidrigt pack som Stadion Kokar när vi har flera vältaliga supportrar.
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej.Bjurre skrev:Tvivlar på att Lasse skrev: Vill bara säga innan jag blir bannad igen: Fy faaaaaaan vad jag hatar DIF Hockey! Innerligt! Hatar ALLA där! Spelare, ledare, ALLT!SirDIFalot skrev:Det där inlägget hade dessvärre Anrell med i sin krönika. Kommer nog skada supporterkulturen i allmänhet. Jävligt synd att de tar upp ett sånt vidrigt pack som Stadion Kokar när vi har flera vältaliga supportrar.
Lasse hade med Stadion Kokars foruminlägg i sin krönika. Jag påstod aldrig att Lasse skrev det där... Han är ju Hammarbyare.
Expert.
Det Lasse gör går ju att likställas med att ta vilken dum kommentar som helst, från ABs kommentators fält, och påstå att det är alla journalisters på ABs åsikt.SirDIFalot skrev:Nej.Bjurre skrev:Tvivlar på att Lasse skrev: Vill bara säga innan jag blir bannad igen: Fy faaaaaaan vad jag hatar DIF Hockey! Innerligt! Hatar ALLA där! Spelare, ledare, ALLT!SirDIFalot skrev:Det där inlägget hade dessvärre Anrell med i sin krönika. Kommer nog skada supporterkulturen i allmänhet. Jävligt synd att de tar upp ett sånt vidrigt pack som Stadion Kokar när vi har flera vältaliga supportrar.
Lasse hade med Stadion Kokars foruminlägg i sin krönika. Jag påstod aldrig att Lasse skrev det där... Han är ju Hammarbyare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nåja - "Stadion Kokar" har ju ett par poänger, om man exkluderar detta med urin, pyromani och hot om våld.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Läste också det där i Bajen-Lasses krönika först... blev mer förbannad än något annat. Tråkigt att han alltid lyfter fram de dåliga sidorna av vår supporterkultur. Men jag är inte ett dugg förvånad...
-
Istället för att ha fullt fokus på uppgiften är det sånt här som upptar spelarnas tankar.

-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.

-------
- SirDIFalot
Surprise. Spelarna fortsätter att vara människor som för konversationer med andra människor när de inte spelar hockey.DIFwishes skrev:Istället för att ha fullt fokus på uppgiften är det sånt här som upptar spelarnas tankar.
-------
Expert.
Haha ja, trodde den här diskussionen om privat tid tagit slut, men nu rullar den visst igång igen. Som extra krydda är ju dessa två inte särskilt välbetalda heller eftersom det verkar vara ett gångbart argument.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
-
Inget emot det, om det vore så att de spelade hockey också.SirDIFalot skrev:Surprise. Spelarna fortsätter att vara människor som för konversationer med andra människor när de inte spelar hockey.DIFwishes skrev:Istället för att ha fullt fokus på uppgiften är det sånt här som upptar spelarnas tankar.
-------
-------
- Daniel942
Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?DIFwishes skrev:Inget emot det, om det vore så att de spelade hockey också.SirDIFalot skrev:Surprise. Spelarna fortsätter att vara människor som för konversationer med andra människor när de inte spelar hockey.DIFwishes skrev:Istället för att ha fullt fokus på uppgiften är det sånt här som upptar spelarnas tankar.
-------
-------

DIF!
- -daniel-
Kan du göra något annat än att gnälla på andra på det här forumet?Daniel942 skrev: Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?

Är du medveten om att det finns en PM-funktion här på forumet?-daniel- skrev:Kan du göra något annat än att gnälla på andra på det här forumet?Daniel942 skrev: Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Är du medveten om att du har en lutfisk i kylskåpet som heter Kenneth?Magnutz skrev:Är du medveten om att det finns en PM-funktion här på forumet?-daniel- skrev:Kan du göra något annat än att gnälla på andra på det här forumet?Daniel942 skrev: Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?
Jag hatar lutfisk. Måste kasta den omedelbums!-daniel- skrev:Är du medveten om att du har en lutfisk i kylskåpet som heter Kenneth?Magnutz skrev:Är du medveten om att det finns en PM-funktion här på forumet?-daniel- skrev:Kan du göra något annat än att gnälla på andra på det här forumet?Daniel942 skrev: Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Lutfisk är perfekt i motgång. Åtminstone om man lutar den åt rätt håll kan man intala sig själv att det är nedförsbacke...Magnutz skrev:Jag hatar lutfisk. Måste kasta den omedelbums!-daniel- skrev:Är du medveten om att du har en lutfisk i kylskåpet som heter Kenneth?Magnutz skrev:Är du medveten om att det finns en PM-funktion här på forumet?-daniel- skrev:Kan du göra något annat än att gnälla på andra på det här forumet?Daniel942 skrev: Du är medveten om att det finns en signaturfunktion på forumet?