Är så otroligt trött på dessa förståsigpåare till krönikörer som likt hyenor slåss om utrymmet kring köttbiten (läs Ölvestad) man försöker överträffa sig själva hur hemskt o fruktansvärt det är som den hemske opolerad Ölvestad gjort mot den stackars Lulespelaren. Media verkar med alla till buds stående medel hitta ondska och elakhet i allt som DIF-spelare utsätter stackars oskyldiga motståndare för. Ishockey är en kampsport och skador kommer att inträffa vilket är att beklaga men svårt att skydda sig mot så länge tacklingar är en del av spelet.
Detta Lulääää gör mig så himla less. Gnäll, gnäll, gnäll från morgon till kväll
season skrev:Jaha, disciplinnämnden igen. Inte helt oväntat. Hörde att det var lite rörigt kring Luleås nya logga. Jag tycker den verkar vara helt på sin plats.
season skrev:Jaha, disciplinnämnden igen. Inte helt oväntat. Hörde att det var lite rörigt kring Luleås nya logga. Jag tycker den verkar vara helt på sin plats.
Haha, grym.
Byt ut första L:et mot ett F och tryck upp den på ett plakat till nästa match mot flensosten, systrarna abbott & co.
Caveman skrev:Jag tycket DIF lägger ned det här med tacklingar, istället kan DIF åka omkring ock krama motståndarna, det blir en bra hockey det....
Ingen bra idé. Då kommer vi att åka ut för holding. Det bästa är om vi ställer upp alla spelare längs sargen och låter motståndarna göra mål efter mål i tom kasse. Först då kommer den svenska domar(djurgårdshatar)kåren att vara nöjda.
Rogga skrev:Finns det något klipp med Ölvestads tackling? Jag har letat men inte hittat något.
Skulle också vilja se kilppet på tacklingen... missade det vid matchtillfället.
Tack! Inte för att jag ser hur många skär han tar, men inte fan tycker jag att det var en ful tackling, armbågen åker ju upp efter han har tacklat, men typiskt att fuleå gnäller... hugg och slå -fuleå!
Caveman skrev:Jag tycket DIF lägger ned det här med tacklingar, istället kan DIF åka omkring ock krama motståndarna, det blir en bra hockey det....
Ingen bra idé. Då kommer vi att åka ut för holding. Det bästa är om vi ställer upp alla spelare längs sargen och låter motståndarna göra mål efter mål i tom kasse. Först då kommer den svenska domar(djurgårdshatar)kåren att vara nöjda.
Kom igen nu, den där meningen rimmar dåligt med ditt "hårda" Nick.
Konspirationsteorier överlåter vi till lagen från landsort
Det är små små detaljer bara, tillfälligheter egentligen som gör (några få) Ölvestads-tacklingar otillåtna istället för perfekta.
Ner med armbågen bara så är det ren och skär konst från Jimmie.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan