Det här med Ragnarsson låter ju helt otroligt bra, för bra för att vara sant! Han börjar ju bli lite till åren nu men kvalitén sitter fortfarande i. Nu tycker jag man ska satsa på att behålla större delen av truppen, det är inte bra med så stora förändringar från år till år.
Hovet skrev:Det här med Ragnarsson låter ju helt otroligt bra, för bra för att vara sant! Han börjar ju bli lite till åren nu men kvalitén sitter fortfarande i. Nu tycker jag man ska satsa på att behålla större delen av truppen, det är inte bra med så stora förändringar från år till år.
Håller med till hundra procent. Det vore riktigt trevligt med Robin Jonsson också. Tänk dig backuppsättningen:
Johansson - Fernholm
T.Pettersson - Ragnarsson
Jonsson - Marusak (förhoppningsvis)
Persson/Eklund - R. Petterson
varför inte ta oh hämta till baka Robert Medin till elitserien hanva ju i linköping om inte jg minns fel har vart på några av hans matcher med Mariestad BOIS han är en riktigt bra spelare tacklar hej villt och har över en poäng i snitt per match senast gjorde ahn tre mål.
de tåls att tänka på.
annars e ju drömmen Staffan kronwall (oh varför inte niklas me:P)
jensa öhling skrev:tror nog Robin Jonsson är tänkt som ersättare för Marusak som nog blir för dyr att behålla.
Har du någon koll på vad har tar i lön eller är det bara spekulationer om att han skulle vara svindyr?
Jag tror inte han är svindyr - DIF skulle aldrig tagit in honom i första läget då. Dessutom är Marusak en mer offensiv back än Jonsson så det är nog inte tal om någon ersättare...