SHL 19/20 : Luleå - Djurgårdens IF 5/10-2019
Re: SHL 19/20 : Luleå - Djurgårdens IF 5/10-2019
Förlänger vi med Guter den här säsongen så vet jag inte vad jag gör. Relativt dyr också.
Vi spelar fast oss gång på gång i egen zon. Luleå spelar faktiskt som vi gjorde förra året i offensiv zon. Vågar checka högt och går tufft mot panikslagna backar.
Vi spelar fast oss gång på gång i egen zon. Luleå spelar faktiskt som vi gjorde förra året i offensiv zon. Vågar checka högt och går tufft mot panikslagna backar.
Ja, det där gjorde han bra, men han har fortfarande inte visat sitt bästa jag. Hoppas han kommer igång. Fast i 3e eller fjärde kedja där han gör sig bäst.SirDIFalot skrev:Guter gör det han är bra på. Bra avslut och sedan direkt press på försvarsspelaren och tvingar fram en puck out. Hårt arbete.
Svedbergs sidledsförflyttningar igen. Han ligger ner med hela överkroppen innan skottet kommer.
Bra PP i år igen. Precis som ifjol.sauron skrev:PP mål igen, vad händer?
Musse for president
Alsing, en utav våra bästa backar i modern tid sedan Ragge. Grym!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, absolut kan han bättre än han visat i säsongsinledningen. Men när några är svaga gäller det att andra är heta, typ Hedman och Ågren nu i inledningen. Sen om några månader kanske dom är svaga och Guter plus någon annan.williams skrev:Ja, det där gjorde han bra, men han har fortfarande inte visat sitt bästa jag. Hoppas han kommer igång. Fast i 3e eller fjärde kedja där han gör sig bäst.SirDIFalot skrev:Guter gör det han är bra på. Bra avslut och sedan direkt press på försvarsspelaren och tvingar fram en puck out. Hårt arbete.
Expert.
Bergfors är bra i år. Skulle kunna tänka mig
Strandberg- Berglund- Bergfors
Stark kedja
Ågren-Haga- Holtz
Hårt jobb men kanske lite för offensiv
Hedman- Wandell- Guter/Possler
Hank- Östman- Grewe/Walli
Stark kedja
Ågren-Haga- Holtz
Alsing var en liability i egen zon i torsdags och idag hyllad. De är officiellt. Hockeyn har blivit fotboll i utvärdering av spelare.daaviid skrev:Alsing, en utav våra bästa backar i modern tid sedan Ragge. Grym!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Offensivt ja. Defensivt har han mycket att lära.daaviid skrev:Alsing, en utav våra bästa backar i modern tid sedan Ragge. Grym!
Tom Nilsson är kejsare defensivt.
Jag vill ha Ågren och Hank tillsammans. Grym kemi och bästa drivet i en fjärde på år och dar.EspenK skrev:Bergfors är bra i år. Skulle kunna tänka mig
Stark kedja
Ågren-Haga- Holtz
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Bergfors är väl ändå exakt som ifjol? Sjukt jämn spelare. Man vet exakt vad man får av honom varje dag.EspenK skrev:Bergfors är bra i år. Skulle kunna tänka mig
Stark kedja
Ågren-Haga- Holtz
Sen kommer volymskyttar med låg skottprocent över karriären alltid gå väldigt upp och ner i sitt målskytte.
Expert.
Komiskt då att vissa hyllar Hultström.Praetori skrev:Alsing var en liability i egen zon i torsdags och idag hyllad. De är officiellt. Hockeyn har blivit fotboll i utvärdering av spelare.daaviid skrev:Alsing, en utav våra bästa backar i modern tid sedan Ragge. Grym!

Vinner man SHLs skytteliga för backar är man väl ändå rätt bra?daaviid skrev:Komiskt då att vissa hyllar Hultström.Praetori skrev:Alsing var en liability i egen zon i torsdags och idag hyllad. De är officiellt. Hockeyn har blivit fotboll i utvärdering av spelare.daaviid skrev:Alsing, en utav våra bästa backar i modern tid sedan Ragge. Grym!
Olle Alsing...