Näe precis, det är absolut inte orättvist att han släpper den men probbet är ju att domarna är så j-a usla att det är slump hur domsluten blir. Han borde tagit X antal plastbitar innan detta och även Hulta så hade allt varit under kontroll. Nu kör vi ju regler på nån slump-anarki mix!Henke_F skrev:Med mig i täten. =)captcash skrev:Jovars, vänd på steken och forumet hade haft 3st snabba sidor fyllda med diverse färgglada analyser av domaren!#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
Men vi hade ju inte gjort skiten före som hade förtjänat en "utjämning".
SHL : Omgång 12 : Linköping - Djurgårdens IF 17/10-2017
Re: SHL : Omgång 12 : Linköping - Djurgårdens IF 17/10-2017
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Och holding the stick-utvisningarna fortsätter att lysa med sin frånvaro.
Näe precis, det är absolut inte orättvist att han släpper den men probbet är ju att domarna är så j-a usla att det är slump hur domsluten blir. Han borde tagit X antal plastbitar innan detta och även Hulta så hade allt varit under kontroll. Nu kör vi ju regler på nån slump-anarki mix![/quote]Henke_F skrev:Med mig i täten. =)captcash skrev:Jovars, vänd på steken och forumet hade haft 3st snabba sidor fyllda med diverse färgglada analyser av domaren!#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
Men vi hade ju inte gjort skiten före som hade förtjänat en "utjämning".
Ja, väldigt sällsynt med att ha en jämn domarnivå i SHL.
(fixa forumet plz så det går att citera mer än 5st tidigare)
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
Alltså fjällby....... vilket otroligt driv, honom får vi hålla hårt i
Den får du fan sätta rejält på minuskontot Jocke! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hur svårt är det att trycka sig mot stolpen?
Stabil jinx!EspenK skrev:
Jocke känns trygg.
Skitmål!
Alltid dessa skitmål.
Clubben måste ju ha samlat ihop till en tvåa snart. Hakningar och tripping i varje byte.
Alltid dessa skitmål.
Clubben måste ju ha samlat ihop till en tvåa snart. Hakningar och tripping i varje byte.
Skulle varit Pp sekunderna innan när Högström trippas
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är på sin plats att de tar för fegt spelförstörande men låter kampmomenten vara. Då blir det roligt att se på!
Att släppa alla hakningar och holding the prick är inte sexigt.
Att släppa alla hakningar och holding the prick är inte sexigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fuck. Fuck. Fuck. FUCK!!
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Men hur SATAN får de in sina puckar?! Är det noll skill och bara slump inblandat!?
Orka!
Orka!
Ska bi ge bort matchen eller, tycker det börjar se nonchalant ut på vissa håll och kanter...