Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Jag tycker det står om premiären och att man ska köpa biljett på hemsidan. Biljettpaket till alla avtackningsmatcherna är det första man får upp när man besöker hemsidan, sen finns "99 skäl att gå på premiären", plus "3 dagar kvar till premiären - så köper du din biljett". Kanske inte tillräckligt haussat då. Sen har väl ET tagit lite plats också. Helt riktigt att man borde börjat haussa lite tidigare.SirDIFalot skrev:Snackas om att saker "är på gång" på hemsidan. Men det skulle ju börjat för 6-7 dagar sedan. Jag fattar ingenting. Det är PREMIÄR och finns knappt info om det på lagets hemsida. Vid det här laget borde premiären vara såld och vi borde vara på god väg att fylla match nummer två.
Sedär, nu ser det lite bättre ut på ticnet. De vad lite hypande kan göra... 

2014-04-07, vad hände?
Knappt 6000 sålda alltså. Det är ju för dåligt..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Enligt ticnet är det ganska fullt på långsidorna och hela kortsidan med klacken och aktiv är det fullt. Då undrar jag hur kan det vara så få sålda biljetter enligt DIF Hockey?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Skymd sikt tar upp en stor del, bortasektionen likaså. Sen finns en del reserverade biljetter som kan komma att släppas. Där är en stor del av de biljetter som "saknas" i ekvationen.Djurgåntillsjagdör skrev:Enligt ticnet är det ganska fullt på långsidorna och hela kortsidan med klacken och aktiv är det fullt. Då undrar jag hur kan det vara så få sålda biljetter enligt DIF Hockey?
-
Den kan också inte vara speciellt uppdaterad såldes många biljetter på ticnet runt lunchJimmy Peterson skrev:Skymd sikt tar upp en stor del, bortasektionen likaså. Sen finns en del reserverade biljetter som kan komma att släppas. Där är en stor del av de biljetter som "saknas" i ekvationen.Djurgåntillsjagdör skrev:Enligt ticnet är det ganska fullt på långsidorna och hela kortsidan med klacken och aktiv är det fullt. Då undrar jag hur kan det vara så få sålda biljetter enligt DIF Hockey?
Jävlar va bra det har sålts på ticnet idag. Kollade igårkväll, var hur mycket som helst kvar då. Nu finns det inte så mycket bra platser kvar på långsidan. Hoppas försäljningen håller i sig, så att vi kan nå över 7000 innan matchdagen. Då kan det nog hypas lite i sista sekund och få till en bra siffra.
En polare som hämtade ut sitt säsongskort idag fick beskedet att det var 800 platser kvar i butiken. Sen vet man ju inte om de räknar med de reserverade biljetter som Jimmy nämnde eller ej.
- Tessan
Hur kan man se antalet sålda på Ticnet?!?!?Salas skrev:Jävlar va bra det har sålts på ticnet idag. Kollade igårkväll, var hur mycket som helst kvar då. Nu finns det inte så mycket bra platser kvar på långsidan. Hoppas försäljningen håller i sig, så att vi kan nå över 7000 innan matchdagen. Då kan det nog hypas lite i sista sekund och få till en bra siffra.
Fortsätt haussa - det gör jag!!!!
I....CAN'T....WAIT....!
Fyfan vad underbart med hockey igen, nästan så jag inte bryr mig hur matchen slutar utan kommer bara sitta i eufori av att äntligen kunna känna lukten av Hovets härliga sunkiga kalla doft!
Att vi dessutom ska tacka av Mr Djurgården är ju bara en grym bonus men fan vad skönt att det är hockeysäsong igen!
Matchen då... tja, kommer inledas i galet tempo från oss, dock gör säkert Troja första målet bara för det, period 2 slutar utan mål för att vi i 3:e krigar in 2 mål... sen lever vi med sedvanlig ångest de sista 5 minuterna med tillhörade Puckout-BP, som vi dock klarar ut och bärgar hem 3p efter X antal hjärtinfarkter bland publiken. Härliga DIF!
Fyfan vad underbart med hockey igen, nästan så jag inte bryr mig hur matchen slutar utan kommer bara sitta i eufori av att äntligen kunna känna lukten av Hovets härliga sunkiga kalla doft!
Att vi dessutom ska tacka av Mr Djurgården är ju bara en grym bonus men fan vad skönt att det är hockeysäsong igen!
Matchen då... tja, kommer inledas i galet tempo från oss, dock gör säkert Troja första målet bara för det, period 2 slutar utan mål för att vi i 3:e krigar in 2 mål... sen lever vi med sedvanlig ångest de sista 5 minuterna med tillhörade Puckout-BP, som vi dock klarar ut och bärgar hem 3p efter X antal hjärtinfarkter bland publiken. Härliga DIF!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Min önskelista, utan inbördes rangordning:
1. En grinig match
2. Tre poäng
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
1. En grinig match
2. Tre poäng
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
-
6500 sålda nu, kan vi komma över 7000 innan kvällens slut vore riktigt bra. Länge sedan man längta så här efter hockey.
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Vad skulle man konkret gjort annorlunda?SirDIFalot skrev:Snackas om att saker "är på gång" på hemsidan. Men det skulle ju börjat för 6-7 dagar sedan. Jag fattar ingenting. Det är PREMIÄR och finns knappt info om det på lagets hemsida. Vid det här laget borde premiären vara såld och vi borde vara på god väg att fylla match nummer två.
- -daniel-
Jag förmodar SirDIFalot syftar på att man började så pass sent med rejäl pushning för matchen. Just det håller jag helt med om; man borde dragit igång en biljettbarometer och allmänt hausse redan förra veckan. Å andra sidan tycker jag man blivit betydligt mer aktiv senaste tiden vilket gör det lite tråkigt att gnälla.Fricke skrev:Vad skulle man konkret gjort annorlunda?SirDIFalot skrev:Snackas om att saker "är på gång" på hemsidan. Men det skulle ju börjat för 6-7 dagar sedan. Jag fattar ingenting. Det är PREMIÄR och finns knappt info om det på lagets hemsida. Vid det här laget borde premiären vara såld och vi borde vara på god väg att fylla match nummer två.