Vi ser att du ansökte om medlemskap den 14 mars men vi kan inte hitta någon betalning. Kontakta stefan.traav@difhockey.se så kollar vi upp det.Tabarnak skrev:Okej, tack för bilden, vackert!! Får fortsätta att drömma om ett tills någon där inne på kansliet vaknar..
Medlemskap - Bli medlem/Förnya
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Jag fick av misstag hem ett familjemedlemsskap när jag tidigare bara kört för mig själv (sambon är sportateist så att säga)
Tänkte att den extra slanten ändå kunde vara till hjälp så jag betalade in och en vecka senare får man reda på att första tillökningen är på G. Skönt att man är förberedd nu och att DIF ligger i framkant
Tänkte att den extra slanten ändå kunde vara till hjälp så jag betalade in och en vecka senare får man reda på att första tillökningen är på G. Skönt att man är förberedd nu och att DIF ligger i framkant

Grattis till medlemsskapet!JohanPez skrev:Jag fick av misstag hem ett familjemedlemsskap när jag tidigare bara kört för mig själv (sambon är sportateist så att säga)

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Grattis Johan!!!JohanPez skrev:Jag fick av misstag hem ett familjemedlemsskap när jag tidigare bara kört för mig själv (sambon är sportateist så att säga)
- SirDIFalot
Re: Sv: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Är det Jimmie på bilden? Blir lite weird om han lägger av nu.Magnutz skrev:Så här ser mitt medlemskort ut:
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det där är ju samma bild som det var 12/13.... antar man sparar in på layouten, eller nåt.
Grattis Johan!!!
Grattis Johan!!!

Kan inte vara annat än att man vill spara pengar genom att behålla samma medlemskort som tidigare. Tycker det är bra att DIF lägger pengarna där de verkligen gör nytta.
Tessan och -daniel-: Tack!
Tessan och -daniel-: Tack!

Sv: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Ja, grattis till blivande familjemedlem #3!
Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
-Daniel-, mitt medlemskort för 12/13 var blått utan spelare. Byttes kanske senare på våren.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har förlängt och betalat.MGC skrev:Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
-Daniel-, mitt medlemskort för 12/13 var blått utan spelare. Byttes kanske senare på våren.
Mitt medlemskort var också blått utan spelare, såg förjävligt ut.
DIF!
Inbetalningskort? Alla uppgifter du behöver för att betala finns ju här: http://www2.difhockey.se/medlemMGC skrev:Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
Bara att fylla i formuläret, trycka på skicka och sen betala in.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Sv: Re: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Han ska ju ha kvar samma medlemsnummer som tidigare, då måste han vänta på det nya fakturanumret som är kopplat till hans medlemsnummer.Arkju skrev:Inbetalningskort? Alla uppgifter du behöver för att betala finns ju här: http://www2.difhockey.se/medlemMGC skrev:Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
Re: Sv: Re: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Jepp, helt rätt!pulverapa skrev:Han ska ju ha kvar samma medlemsnummer som tidigare, då måste han vänta på det nya fakturanumret som är kopplat till hans medlemsnummer.Arkju skrev:Inbetalningskort? Alla uppgifter du behöver för att betala finns ju här: http://www2.difhockey.se/medlemMGC skrev:Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
Re: Sv: Re: Medlemskap - Bli medlem/Förnya
Det funkar precis lika bra att ange medlemsnummer vid betalning om man inte får någon faktura/inbetalningskort (har gjort så själv).pulverapa skrev:Han ska ju ha kvar samma medlemsnummer som tidigare, då måste han vänta på det nya fakturanumret som är kopplat till hans medlemsnummer.Arkju skrev:Inbetalningskort? Alla uppgifter du behöver för att betala finns ju här: http://www2.difhockey.se/medlemMGC skrev:Har försökt att förlänga men inget svar om varför det inte kommer något inbetalningskort eller dylikt. Inte ens Stefan T har svarat så min gissning är att kansliet är underbemannat för tillfället.Magnutz skrev:Hur många här har blivit medlemmar/förnyat medlemsskapet?
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”