Djurgårdens IF - Västerås IK 13/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Västerås IK 13/2 2013
"Kalus värmde upp med en lång dusch och 1,5 liter sportdryck" - Viasat Hockey
Han kör över ALLT ikväll!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Han börjar bra iaf.litto skrev:"Kalus värmde upp med en lång dusch och 1,5 liter sportdryck" - Viasat Hockey
Edit: Mycket mycket bra att forwards och Center är med ner hem och jobbar längs sargen innanför egen blå, mycket mindre yta för motståndaren att jobba på.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Erik Gustafsson. 

Ja man såg den där på väg redan när han åkte över blå. 3-4 man som bara står och tittar på. Men en ruggigt snyggt mål måste jag tillstå.kaminor skrev:Erik Gustafsson.
Edit: eventuellt rimm var helt oavsiktligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Fick för mig att Vik utan NHL skulle vara klart klenare, tycker dom ser vassare ut än oss.
Detta blir en hårdknäckt nöt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fan, jag hatar deras målvakt. Så sjukt tät. Släpper knappt en retur.
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Första perioden går bortalaget alltid på eufori mot oss. I en arbetsmatch över 60 minuter ska vi dra längsta strået. Kämpa.Lee Harvey Oswald skrev:Fick för mig att Vik utan NHL skulle vara klart klenare, tycker dom ser vassare ut än oss.
Säg den glädje som varar
Tråkig period. VIK täpper igen ytorna effektivt. EG får ta på sig målet.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - Västerås IK 13/2 2013
Varför kan vi aldrig vara bara BÄST någon gång. Inte en enda match den här säsongen...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Djurgårdens IF - Västerås IK 13/2 2013
Erik Gustafsson... alltså en av Allsvenskans bästa när han spelar bra men de där ingripandet håller inte ens div. 3 klass.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Äh detta vinner vi lätt, VIK är tröttkörda nu och vi kommer ösa på med en sådär 40-50 skott till! Vinner 5-1! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Ah, vet inte, knappast bara EG:s fel.Daniel08 skrev:Erik Gustafsson... alltså en av Allsvenskans bästa när han spelar bra men de där ingripandet håller inte ens div. 3 klass.
Vik-backen åker från egen zon, kanske att nån annan också kunde anat vad som var på väg.
Sedan är avslutet är väldigt löst, knapp styrfart in vid stolpen, men Chet kör nån spagat-övning istället för en sidledsförflyttning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
Ja, fanns luckor överallt där han kunde peta in pucken. Inte särskilt "tät" agerat av Chet där. Även om den förmodligen hade gått in ändå då han trycker in den på bortre stolpen.Lee Harvey Oswald skrev:Ah, vet inte, knappast bara EG:s fel.Daniel08 skrev:Erik Gustafsson... alltså en av Allsvenskans bästa när han spelar bra men de där ingripandet håller inte ens div. 3 klass.
Vik-backen åker från egen zon, kanske att nån annan också kunde anat vad som var på väg.
Sedan är avslutet är väldigt löst, knapp styrfart in vid stolpen, men Chet kör nån spagat-övning istället för en sidledsförflyttning
Expert.
Sörensen har minst lika mycket skuld som EG. Riktigt klent och duttigt när han petar med klubban i mittzon
bremberg sa precis i viasat att han är tveksam om han spelar mer den här säsongen.