Douglas Murray på stureplan

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Douglas Murray på stureplan

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Vi vann ju en 3 poängare på hemmaplan. När hände det senast?
Klart som fan vi ska ut och fira. Inte illa att spöa Kar....skoga?krona? jaja, vi vann mot ett lag som spelade ettan för några månader sedan. :wink:

Låt spelarna gå ut bara, men jag håller med Daniel. Helvete vad folk svänger här inne med sina åsikter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Vi vann ju en 3 poängare på hemmaplan. När hände det senast?
Klart som fan vi ska ut och fira. Inte illa att spöa Kar....skoga?krona? jaja, vi vann mot ett lag som spelade ettan för några månader sedan. :wink:

Låt spelarna gå ut bara, men jag håller med Daniel. Helvete vad folk svänger här inne med sina åsikter.
Håller med här också. Jag kan inte dra mig till minnes att jag någon gång har klagat på att våra spelare är ute och festar under pågående säsong, men man behöver inte gå särskilt långt tillbaka i tiden för att hitta en uppsjö av inlägg som kritiserar just detta fenomen. Fast då gick det ju dåligt för laget...
Carlovic

Inlägg av Carlovic »

Har man gjort en grym match och har lite kul efteråt tror jag man mår bättre och kommer lyftas som spelare. Sålänge han inte blir dygnrak och denna vana sker allt för ofta så. Punkt slut!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Metal Machine skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Vi vann ju en 3 poängare på hemmaplan. När hände det senast?

Håller med här också. Jag kan inte dra mig till minnes att jag någon gång har klagat på att våra spelare är ute och festar under pågående säsong, men man behöver inte gå särskilt långt tillbaka i tiden för att hitta en uppsjö av inlägg som kritiserar just detta fenomen. Fast då gick det ju dåligt för laget...
Sedan är ett problem att vi definierar "ute och festar" så olika. Jag kan gå ut på fest helt utan alkohol. För andra är det ingen fest om man inte dricker 7-8 öl.
Som jag uppfattar denna situation är han helt enkelt med sina vänner och har det trevligt. Det gör bara att man blir gladare och presterar bättre än om man sitter hemma och tja, lirar dataspel.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
12139
Säsongskort: Ja

Inlägg av 12139 »

Robin.H skrev:Patetisk tråd! Stäng av trådskaparen på livstid!

Låt dom dom fan ha lite jävla Kul på sidan av hockeyn också!

Jävla fjanteri och gnälla på en spelare som går ut på sin lediga tid, och dessutom ingen match idag heller.!!!

Den eventuella alkoholmängd dom drog i sig i natt tränar dom bort på ett tränings pass!

Så sluta till och gnäll och sköt ditt liv och dina alkoholvanor 4 så sköter Douglas och gabbe sina vanor! !
Ha ha, sedan när kan man ''träna bort'' alkohol?
Användarvisningsbild
Rojk

Inlägg av Rojk »

SirDIFalot skrev: Nej, det vet inte ens. Många hockeyspelare går ju ut. Men undviker att dricka.

Det är ju inga Mike Richards och Jeff Carter-bilder direkt.

Bild
Men ack vilka snygga brudar. Förstår att man går ut om man kan få såna ;)
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
Amadeus

Inlägg av Amadeus »

n397490 skrev:
zetterberg_88 skrev:Det var ju deras lediga tid?
om du tycker plats 7 i allsvenskan är ok får de står för dig. Jag skulle hellre vilja se en vilja att gubbarna kanske tränar lite extra på sin lediga tid (lugnt ispass). De är bara inse faktum att vi måste lägga in en högre växel här om vi ska ta oss tillbaks!

med din syn på när man när man ska fira kommer vi nog harva kvar några år till i allsvenskan...
Låt gubbarna fira ORDENTLGIT istället när allt är klart!

Du behöver inte oroa dig de kommer få nog med ledighet i sommar!
Nu får du ju fan kamma dig....
Är det några som alltid tränar extra så är det Dogge o Gabbe.
Det är också de två spelare som presterar bäst på isen.
De två är så pass proffsiga att de aldrig skulle riskera att festande eller liknande
saker tar över träningen eller match.

De kommer hit, spelar gratis för att försök hjälpa DIF tillbaka.
Nog fan kan de få en kväll ute då. Alkohol syns inte i närheten av dem.
Inte rätt killar att gnälla på att de behöver träna mer, när de två praktiskt
taget bor i träningshallen annars.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
IOGT-NTO

Inlägg av IOGT-NTO »

Amadeus skrev: Nu får du ju fan kamma dig....

Nog fan kan de få en kväll ute då.
Är Murray en av de spelare som presterar bäst? Noll poäng och -2 på 5 spelade matcher. Ett antal tavlor (han är för stor och orörlig för stor rink) och petad till tredjefemman.

Intressant observation med tanke på att han anlände till Stockholm spritfet (såg ut som Brolin när han lagt av). Var det verkligen ingen mer som reagerade på att han sades inte vara "spelklar"? Men försäsongsträningen då? Han var under sommaren en av Stureplans stora spelare enligt samstämmiga uppgifter. Låter det som en säsongsuppladdning värdig en elitidrottare?

Ytterligare material: http://stureplan.se/sok/Douglas+Murray
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

IOGT-NTO skrev:

Är Murray en av de spelare som presterar bäst? Noll poäng och -2 på 5 spelade matcher. Ett antal tavlor (han är för stor och orörlig för stor rink) och petad till tredjefemman.

Intressant observation med tanke på att han anlände till Stockholm spritfet (såg ut som Brolin när han lagt av). Var det verkligen ingen mer som reagerade på att han sades inte vara "spelklar"? Men försäsongsträningen då? Han var under sommaren en av Stureplans stora spelare enligt samstämmiga uppgifter. Låter det som en säsongsuppladdning värdig en elitidrottare?

Är du helt blåst? Ledning: Se datumen på bilderna.

Din analys av Murrays prestation tror jag väldigt få med minsta kunnande delar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
brsk

Inlägg av brsk »

IOGT-NTO skrev:

Det finns bara två alternativ.
1. Du är ett troll.
2. Du kan INGENTING om hockey
IOGT-NTO

Inlägg av IOGT-NTO »

@sensei: Blåst? De flesta bilder är från sommaren. Något annat har jag inte sagt. Det är upp till var och en att avgöra om det är lämpligt för en elitidrottare eller ej. Där finns olika åsikter. Inget konstigt i det. Men att kalla mig blåst för att du har en annan åsikt om sommar / försäsongupplägg och festande under säsong är ett onödigt tilltag.

@brsk: Håll dig gärna till ämnet och forumreglerna är du snäll. Du måste inte hålla med såklart, men att jag inte tycker dylikt beteende hör ihop med elitidrott är EN åsikt. Dela gärna din också, men skippa påhoppen tack.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

IOGT-NTO skrev:@sensei: Blåst? De flesta bilder är från sommaren. Något annat har jag inte sagt. Det är upp till var och en att avgöra om det är lämpligt för en elitidrottare eller ej. Där finns olika åsikter. Inget konstigt i det. Men att kalla mig blåst för att du har en annan åsikt om sommar / försäsongupplägg och festande under säsong är ett onödigt tilltag.

@brsk: Håll dig gärna till ämnet och forumreglerna är du snäll. Du måste inte hålla med såklart, men att jag inte tycker dylikt beteende hör ihop med elitidrott är EN åsikt. Dela gärna din också, men skippa påhoppen tack.
Jag orkar inte ens bli irriterad. Den typen av irrelevant skvaller som du delger finns att läsa i Klick! för de som är intresserade.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

IOGT-NTO skrev:

Absurt och fullkomligt hjärndött resonemang. Jag antar att du följer DIF via text tv för ser man en match så är det omöjligt att förneka hur viktig Murray är för oss.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Bild

Det är rensprit i den där Loka-flaskan! Kamouflage är vad det är, inget annat.
Stroh-rom, 80%! Douglas luktar sprit varje morgonträning, jag lovar, en polare sa det.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Okej, jag låser den här tråden nu. Känns som diskussion inte kommer längre.
Expert.
Låst