Challen skrev:Nejnej det var han Anderberg jag syftade på.

Challen skrev:Nejnej det var han Anderberg jag syftade på.
Jag tror helt ärligt att den här förkylningen som bröt ut hos några i laget innan Timrå matchen har satt större spår än man anat.... Extremt dålig tajming.Lee Harvey Oswald skrev:Perfekt, nu känner sig Brodin snuvig & hängig också (smittad av Krüger, Hannula).
En av få spelare som fortfarande orkar tillföra energi till DIF:s taffliga försök till slutspelshockey.
Nu får man fan sluta att hångla på bussresorna hem, det här håller inte
Fan, detta är inte vår säsong helt enkelt...
Egentligen skulle du bannas från forumet på ett par år för den där jävla länken men.. det är väl inget disciplinnämnden tar upp antar jag.
Haha det här var bland det roligaste jag sett (i början, orkade inte mer sen). Man ser Lavander när han kommer in där liksom tänker "Åh nej, inte den här jävla pajasen".
Åhh, sicken bonde intervjuaren är! Fett störande också. Hade jag varit Lavander hade jag gått därifrån
Vad är detta? Allt jag ser är inavel. Tycker nästan synd om Lavander som får utstå den där skiten. Usch.
Skrattade mig tårögd, och då såg jag ändå bara 20 sekunder, vilken tomte!-daniel- skrev:Haha det här var bland det roligaste jag sett (i början, orkade inte mer sen). Man ser Lavander när han kommer in där liksom tänker "Åh nej, inte den här jävla pajasen".
Stor komik.