Linköpings HC - Djurgårdens IF, 12/10 2010
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 12/10 2010
Nej för fan..
Kul att se ett härligt piggt DIF ikväll. Ser bra ut!
Kul att se ett härligt piggt DIF ikväll. Ser bra ut!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vi lirar riktigt jävla bra. Vi kör över plast cluben i första.
Ölvestad bröstar in första och Tjärnqvist står inne på kontoret och styr in andra.
Fortsätt kriga och åk mycket skridskor nu, så vinner vi ganska enkelt.
Ölvestad bröstar in första och Tjärnqvist står inne på kontoret och styr in andra.
Fortsätt kriga och åk mycket skridskor nu, så vinner vi ganska enkelt.
Här trodde man matchen började kl 19... Hur har spelet sett ut? Hur många idiotiska utvisningar har Bombom tagit? Är Claesson bra?
Frågan är vad som händer? Hade knappt någon anmärkningsvärd puls ens när LHC fick spela 5 mot 3. Ser grymt stabilt ut. Full fart framåt i andra.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Ser stabilt ut än så länge, skönt att Ölve och Tjärna gör målen. Ut med Anrell.
Ah juste! Du som sitter på rad 5 snett bakom säcken, det lät som att femkronan du tappade ramlade ner cirka 3m framför dig lite åt höger.
Ah juste! Du som sitter på rad 5 snett bakom säcken, det lät som att femkronan du tappade ramlade ner cirka 3m framför dig lite åt höger.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
ludde- skrev:Ser stabilt ut än så länge, skönt att Ölve och Tjärna gör målen. Ut med Anrell.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
bästa perioden för året av vad jag sett.
LHC skapar inte mycket annat än i sitt PP.
Dom skapade väl inget i PP alls? Dom lyckades ju till och med sjabbla ut pucken ur zoon utan att någon Djurgårdare pressade.Kall-El skrev:bästa perioden för året av vad jag sett.
Som sagt, bästa perioden hittills iår och det ser ut som vi är på väg att komma igång ordentligt nu.
Spikar bara målisarna igen, så kommer det räcka riktigt riktigt låååångt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vet inte hur det sett ut idag, missade just det men, när vi tar ner Widing på blå i PP tar vi ju in Cehlin och kör honom med Ekman och Tjärnqvist. Även om jag gillar Sillen starkt skulle jag gärna se Krüger där. Ovärderligt bra i PP.
Expert.
Håller med. Varken Ekman, Tjärnqvist eller Widing är några som kan styra ett PP. Ekman är väl den som kommer närmast men Kruger ska vara där. Nilson styr det första, Kruger det andra.SirDIFalot skrev:Vet inte hur det sett ut idag, missade just det men, när vi tar ner Widing på blå i PP tar vi ju in Cehlin och kör honom med Ekman och Tjärnqvist. Även om jag gillar Sillen starkt skulle jag gärna se Krüger där. Ovärderligt bra i PP.
Förövrigt en bra period även om LHC känns jävligt tama.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Är det bara jag som tycker LHC underpresterar? Jag förväntade mig mycket spelmässigt 
Vårat spel ser mycket bra ut, hoppas det håller hela matchen ut och det slutar med 3p! Nu kör vi andra perioden och utökar till 0-4

Vårat spel ser mycket bra ut, hoppas det håller hela matchen ut och det slutar med 3p! Nu kör vi andra perioden och utökar till 0-4

dom spelar efter den förmåga som dom besitter...vi dock vi är nu uppe på 50% gentemot tidigare 25%Mash skrev:Är det bara jag som tycker LHC underpresterar? Jag förväntade mig mycket spelmässigt
Haha jo så kan det nog vara men efter vad jag har sett så har LHC spelat bättre. Är lite överraskad.crike skrev:dom spelar efter den förmåga som dom besitter...vi dock vi är nu uppe på 50% gentemot tidigare 25%Mash skrev:Är det bara jag som tycker LHC underpresterar? Jag förväntade mig mycket spelmässigt
Owuya är riktigt bra idag, känner mig mer och mer säker.
Vad är det för jäkla utv. på Lassen då?