sensei skrev:Haha hur uttalar du namnet då? Tycker det låter OK faktiskt.
Clue-ber-tänz är rätt.
Klabbertans är fel.
Vissa känner tvångstankar att uttala hans namn med tyskt ü av nån jävla anledning.
DIF börjar klart piggast. Men BP nu.
Tycker Mathias Tjarnqvist ser riktigt trog ut. Visst, han har varit skadad men vad jag minns sa var han lika seg redan innan skadan... Haller ni med eller missar jag nat?
Sitter och lyssnar på radiosporten men som vanligt så blir man inte klokare utav de där kommentatorerna. Hur ser matchbilden ut någon? Nu kvitterade SAIK också...
kotten skrev:Sitter och lyssnar på radiosporten men som vanligt så blir man inte klokare utav de där kommentatorerna. Hur ser matchbilden ut någon? Nu kvitterade SAIK också...
Ganska jamn match an sa lange. Wesslau ser stabil ut. Har inte hant sa jattemycket men anda en helt okej match. Olvestad fick en small nyss, vet inte riktigt vad som hande men han akte till baset i snigelfart.
SkönaDjurgårn skrev:Tycker Mathias Tjarnqvist ser riktigt trog ut. Visst, han har varit skadad men vad jag minns sa var han lika seg redan innan skadan... Haller ni med eller missar jag nat?
Jag tror att han har en liknande åkstil som Linkan. Rejält starka benmuskler. Behöver inte så många skär. Kan se lojt ut, men går fort. Ser inte dagens match, men på hovet så var vann han ofta 50/50 dueller om pucken.
DIF klart bäst 5 mot 5. Onödiga utvisningar ger matchen ett jämnare ansikte. Mupparna i norr har fortfarande svårt att få till "Vi hatar Djurgårn" - låter som "Hurra julmat!"
SkönaDjurgårn skrev:Tycker Mathias Tjarnqvist ser riktigt trog ut. Visst, han har varit skadad men vad jag minns sa var han lika seg redan innan skadan... Haller ni med eller missar jag nat?
Jag tror att han har en liknande åkstil som Linkan. Rejält starka benmuskler. Behöver inte så många skär. Kan se lojt ut, men går fort. Ser inte dagens match, men på hovet så var vann han ofta 50/50 dueller om pucken.
Ja man far val hoppas pa att du har ratt. Tycker han ser seg ut och kan knappt dumpa ner pucken och kora. Brodin tar t.ex. pucken och trampar pa ordentligt, bryter in pa mal osv. Sa skulle jag vilja se Tjarnqvist ocksa, med hans tyngd skulle det saklart bli annu hetare an nar Brodin gor det.
Usch vilka daliga meningar jag skriver men orkar inte andra nu, haha..