Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Edin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Har för mig att den postades på blogg sidan, så det är väl bara leta igenom där om du har ork
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Edin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Har för mig att den postades på blogg sidan, så det är väl bara leta igenom där om du har ork
Har också för mig att den fanns på bloggen. Vart ska du med den roliga bilden till förresten?
Patrik_N skrev:Ingen som hittat något från kvarten mot FBK -00? Den har jag sökt efter länge, speciellt match 7 då förstås...
Om jag fick välja nåt från den matchserien skulle jag lätt plocka match 6 i karlstad där Fbk hade chansen att avgöra denna kvart.
Riktig genuin slutspelsångest när den är som bäst/värst, man slets mellan hopp & förtvivlan..........sedan avgör Micke Johansson i SD.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan