TackarDaniel942 skrev: För DIF-Familjen <3
![]()
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket bra klipp, my young pedawan!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
oh så underbart! trist att de ska förstöra det med reklam bara..
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Har för mig att den postades på blogg sidan, så det är väl bara leta igenom där om du har orkEdin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
melker skrev:Har för mig att den postades på blogg sidan, så det är väl bara leta igenom där om du har orkEdin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Har också för mig att den fanns på bloggen. Vart ska du med den roliga bilden till förresten?
Blue Brigade A11
Ja, cp reklam - vart lite för kort.Daniel942 skrev:För DIF-Familjen <3melker skrev:Uppskattas, vore kanon om du hade ork att lägga upp Ole ole ola sessionen från semifinal 5 också!Daniel942 skrev:Satt och klippte lite från Semi 4 och 5.
12 minuter och 36 sekunder av det finaste som finns, DIF.![]()
(är snart bättre kvalitet då klippen fortfarande bearbetas)
MVH!
Jävla idioter att göra reklam där -.-
Minns inte att det var sådär grymt dock.. Kan va för att jag hoppade och svävade på rosa moln för att det vart en drömmatch.
http://difhockey.se/blogg.php?inlagg=402Edin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Kan vara vad du söker.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Där har vi den ja! Tack så hemskt mycket!Durden skrev:http://difhockey.se/blogg.php?inlagg=402Edin skrev:Jag efterlyser en bild som postades av difhockey.se för något år sedan, på ett gäng mongoler(?) som lirade ishockey i Djurgårdens vackra ställ. Någon som vet vart den bilden går att få tag på?
Kan vara vad du söker.
På tal om icke-tron på målvakter.

Hittade lite gamla hockeykort på nätet, bilden på Ragge fick mig full i skratt, vilket jäkla kalufs han hade!

Härlig nostalgi, minns hur man samlade dessa sköna hockeybilder i början av nittitalet. Mer sånt!
Ingen som hittat något från kvarten mot FBK -00? Den har jag sökt efter länge, speciellt match 7 då förstås...
- Lee Harvey Oswald
Om jag fick välja nåt från den matchserien skulle jag lätt plocka match 6 i karlstad där Fbk hade chansen att avgöra denna kvart.Patrik_N skrev:Ingen som hittat något från kvarten mot FBK -00? Den har jag sökt efter länge, speciellt match 7 då förstås...
Riktig genuin slutspelsångest när den är som bäst/värst, man slets mellan hopp & förtvivlan..........sedan avgör Micke Johansson i SD.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan