750 platser tar klacksektionen numera och det finns ett gäng plåtar kvar i butiken, så skaffa biljett omgående. Även spurtkortet går att införskaffa sig fortfarande.Edin skrev:Hur många klackbiljetter var till salu?
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/1 2009
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/1 2009
Lucas - Håller med till 100% i det du säger. Vi är där för att ge vårt stöd till laget i våra hjärtan och då borde det inte vara något större problem att ställa sig upp och sjunga/klappa med jämna mellanrum. Men som sagt vill man vara mer aktiv på läktaren så letar man sig ofta till Hovets kurva.
Ni skyller på folket. Men faktum är att ser är så på typ alla arenor. Tror bara Timrå och kanske nåt till som verkligen "ligger i". Jag tycker DIF (även fast jag inte är dif-are) har mycket bra publikstöd i Elitserien (top 4 garanterat). Det finns folk på andra arenor som är såå mycket sämre att få igång stämning än hovet.
Okej, tack! Känns som att "aktiv sittplats" äntligen kommer att få vara lite aktiva...Bäst-i-stan skrev:750 platser tar klacksektionen numera och det finns ett gäng plåtar kvar i butiken, så skaffa biljett omgående. Även spurtkortet går att införskaffa sig fortfarande.Edin skrev:Hur många klackbiljetter var till salu?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Redan över 7000 sålda och endast 26 klackplåtar kvar i butiken. Det råder hockeyfeber i Djurgårdsfamiljen. Det finns biljetter kvar på ticnet bredvid klacken sägs det på JK forum.
Tycker det är märkligt att 7000 är sålda, men ändå står det på hemsidan att Samtliga platser är slut till lördagens match mot Brynäs. Vad är uppe med det?
Dom syftar nog på V.I.P hyllan om du läserLucas skrev:Tycker det är märkligt att 7000 är sålda, men ändå står det på hemsidan att Samtliga platser är slut till lördagens match mot Brynäs. Vad är uppe med det?

nu får ni sjunga på ordentligt! vill inte ta med min filmkamera i onödan
, sitter dock inte bäst till eftersom jag var sent ute :S

Du behöver inte oroa dej! Det blir gung!narren skrev:nu får ni sjunga på ordentligt! vill inte ta med min filmkamera i onödan, sitter dock inte bäst till eftersom jag var sent ute :S
(Mitt hundrade inlägg för övrigt,!)
ALLA TILL HOVET!
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
Ah! Så klyftig man kan vara :>Hawk skrev:Dom syftar nog på V.I.P hyllan om du läserLucas skrev:Tycker det är märkligt att 7000 är sålda, men ändå står det på hemsidan att Samtliga platser är slut till lördagens match mot Brynäs. Vad är uppe med det?
Lär bli fullsatt om det fortsätter med dessa rasande takter!
Ja det finns inga biljetter kvar till klacken längre! Min kompis skulle just köpa men det är slutålt!
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
Ja vi får hoppas på ett fullsatt Hovet!! Och naturligtvis en 3 poängare medLucas skrev:Ah! Så klyftig man kan vara :>Hawk skrev:Dom syftar nog på V.I.P hyllan om du läserLucas skrev:Tycker det är märkligt att 7000 är sålda, men ändå står det på hemsidan att Samtliga platser är slut till lördagens match mot Brynäs. Vad är uppe med det?
Lär bli fullsatt om det fortsätter med dessa rasande takter!

Står Markström i Brynäs mål denna match så räknar jag med att vi behandlar honom som Canada gjorde i JVM. Sedan när han börjar med sin "filmningar" så ska han få veta att han lever, när ett fullsatt Hovet visar vad vi tycker om filmare.
Vilket drag det kommer att bli....
- -daniel-
Gäller att vi inte får hybris efter 4:a raka vinster (och när vi möter ett Brynäs som knappast övertygat senaste tiden). Vi måste spela lika disciplinerat i försvarszon som vi gjort senaste tiden, samt ha samma "go" i skridskoåkningen och utnyttja våra lägen.
Flosklerna haglar.
Flosklerna haglar.
det här kommer bli galet...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Caveman skrev:Står Markström i Brynäs mål denna match så räknar jag med att vi behandlar honom som Canada gjorde i JVM. Sedan när han börjar med sin "filmningar" så ska han få veta att han lever, när ett fullsatt Hovet visar vad vi tycker om filmare.
Helt riktigt...
Han bör behandlas som Canada behandlade honom när han var så vek och filmade som han gjorde under jvm...