Djurgårdens IF - Mora IK, 3/11 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Pinnen
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Pinnen »

Tror det blir en jämn match men djurgården har starkare defensiv och producerar mer på sina chanser..

3-1
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

låter bra

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Freddeman skrev:Instämmer med Raffe_DIF89 !
det låter bra. Hoppas vi kör över dom fullständigt

DOM JÄVLA SKITHÖGARNA HAR BERÖVAT OSS PÅ TVÅ SLUTSPEL OCH DET BLIR INTE ETT TREDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Peter skrev:
odburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
Hela forumet är till för spammande småbarn numera. Passar det inte är det bara att dra!
*hint*http://djurgardsjavlar.egetforum.se*hint*
Jo jag vet, synd bara att det ska behöva gå så långt, istället för att man sätter in fler moderatorer.
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Inlägg av Raffe_DIF89 »

odburt skrev:
Peter skrev:
odburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
Hela forumet är till för spammande småbarn numera. Passar det inte är det bara att dra!
*hint*http://djurgardsjavlar.egetforum.se*hint*
Jo jag vet, synd bara att det ska behöva gå så långt, istället för att man sätter in fler moderatorer.
Men bry er inte om dom då istället. Det blir i alla fall inte bättre av att forumet fylls av massa gnäll hela tiden!
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

FÖR EVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!

Inlägg av Raffe_DIF89 »

På något underligt vis har dom lyckats beröva OSS på två slutspel. Två år i rad dessutom! Så i år ska vi skicka dom JÄVLARNA rakt ner i allsvenskan!

Hahahaha!!! Jag råkade kolla lite på en mora match på tv häromdagen och deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning. Jag satt vid tvn och asgarvade i säkert fem minuter.

mora ik mot ALLSVENSKAN 08-09
JÄVLA BÖNDER DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
Pinnen

Re: FÖR EVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!

Inlägg av Pinnen »

Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.
:lol: :lol: :lol:
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Pinnen skrev:
Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.
Jag vill heller inte tillföra en massa gnäll men dina tre smilies tillförde fanimej ingenting till den här tråden!

En vinst mot mora blir rejält viktigt eftersom vi troligen kommer slåss om slutspel med dom i år också och denna säsong är det våran tur!!
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Pinnen skrev:
haha visst e det kul dom e ju fan helt oslagbara. Riktigt hårda masar e dom, jag blir nästan rädd för dom HAHAHAHHAA

HELA SVERIGE SKRATTAR!!!!!!!!!!
Joron

Inlägg av Joron »

Bara 15 timmar kvar, tagga till för fan! Hoppas på upp mot 7000 imorgon. Kanske lite väl optimistiskt. Ses på A18!
Framåt!
Användarvisningsbild
Pinnen

Inlägg av Pinnen »

diffarn1 skrev:
Pinnen skrev:
Jag vill heller inte tillföra en massa gnäll men dina tre smilies tillförde fanimej ingenting till den här tråden!

En vinst mot mora blir rejält viktigt eftersom vi troligen kommer slåss om slutspel med dom i år också och denna säsong är det våran tur!!
Här har vi humöret på topp ja? ;)
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Dags för DIF att visa att gruset i målmaskineriet har tömts ut.

På det senaste 6 matcherna har DIF bara en gång gjort mer än 2 mål, då är en bedrift att vi ändå har plocket så många poäng som vi gjort.
Det spelar ju ingen roll om Larsson eller "Räddarn" storspelar som senast, det är sällan man vinner hockeymatcher med 1-0.

Hur ser skadeläget ut på fowardsidan, nån som har koll?
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Har som vanligt mot Mora en riktigt dålig magkänsla, och tror även idag på en mycket svidande förlust. Vi för matchen, men lyckas inte få in pucken och Pitkimäki storspelar i Mora-kassen.

Djurgårdens IF - Mora IK 2-3

Publik: 6574
Gäst

Inlägg av Gäst »

Domare: Robert Lahti
Tomas Källin, Peter Sabelström
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

Varför har folk dåliga känslor inför möte med Mora?? Mot Mora på hovet brukar vi väl inte ha så stora problem? Nollade vi inte dom förra året på hovet??

Hur ser de ut med biljetterna idag?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Skönt med en bra domare för en gåns skull! Jag anser att Lahti är sverieges bästa domare tillsammans med Vinnerborg. Sabelström, är inte det han från Solna igen :x
100% DJURGÅRDSJ***L
Skriv svar