Djurgårdens IF - Mora IK, 3/11 2007
- Raffe_DIF89
låter bra
det låter bra. Hoppas vi kör över dom fullständigtFreddeman skrev:Instämmer med Raffe_DIF89 !
DOM JÄVLA SKITHÖGARNA HAR BERÖVAT OSS PÅ TVÅ SLUTSPEL OCH DET BLIR INTE ETT TREDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
Jo jag vet, synd bara att det ska behöva gå så långt, istället för att man sätter in fler moderatorer.Peter skrev:Hela forumet är till för spammande småbarn numera. Passar det inte är det bara att dra!odburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
*hint*http://djurgardsjavlar.egetforum.se*hint*
- Raffe_DIF89
Men bry er inte om dom då istället. Det blir i alla fall inte bättre av att forumet fylls av massa gnäll hela tiden!odburt skrev:Jo jag vet, synd bara att det ska behöva gå så långt, istället för att man sätter in fler moderatorer.Peter skrev:Hela forumet är till för spammande småbarn numera. Passar det inte är det bara att dra!odburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
*hint*http://djurgardsjavlar.egetforum.se*hint*
- Raffe_DIF89
FÖR EVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!
På något underligt vis har dom lyckats beröva OSS på två slutspel. Två år i rad dessutom! Så i år ska vi skicka dom JÄVLARNA rakt ner i allsvenskan!
Hahahaha!!! Jag råkade kolla lite på en mora match på tv häromdagen och deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning. Jag satt vid tvn och asgarvade i säkert fem minuter.
mora ik mot ALLSVENSKAN 08-09
JÄVLA BÖNDER DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahaha!!! Jag råkade kolla lite på en mora match på tv häromdagen och deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning. Jag satt vid tvn och asgarvade i säkert fem minuter.
mora ik mot ALLSVENSKAN 08-09
JÄVLA BÖNDER DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: FÖR EVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!
Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.

Jag vill heller inte tillföra en massa gnäll men dina tre smilies tillförde fanimej ingenting till den här tråden!Pinnen skrev:Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.![]()
![]()
En vinst mot mora blir rejält viktigt eftersom vi troligen kommer slåss om slutspel med dom i år också och denna säsong är det våran tur!!
- Raffe_DIF89
haha visst e det kul dom e ju fan helt oslagbara. Riktigt hårda masar e dom, jag blir nästan rädd för dom HAHAHAHHAAPinnen skrev:Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.![]()
![]()
HELA SVERIGE SKRATTAR!!!!!!!!!!
Här har vi humöret på topp ja?diffarn1 skrev:Jag vill heller inte tillföra en massa gnäll men dina tre smilies tillförde fanimej ingenting till den här tråden!Pinnen skrev:Raffe_DIF89 skrev: deras så kallade "klackledare" stod i någon sorts byggnadsställning.![]()
![]()
En vinst mot mora blir rejält viktigt eftersom vi troligen kommer slåss om slutspel med dom i år också och denna säsong är det våran tur!!

- Lee Harvey Oswald
Dags för DIF att visa att gruset i målmaskineriet har tömts ut.
På det senaste 6 matcherna har DIF bara en gång gjort mer än 2 mål, då är en bedrift att vi ändå har plocket så många poäng som vi gjort.
Det spelar ju ingen roll om Larsson eller "Räddarn" storspelar som senast, det är sällan man vinner hockeymatcher med 1-0.
Hur ser skadeläget ut på fowardsidan, nån som har koll?
På det senaste 6 matcherna har DIF bara en gång gjort mer än 2 mål, då är en bedrift att vi ändå har plocket så många poäng som vi gjort.
Det spelar ju ingen roll om Larsson eller "Räddarn" storspelar som senast, det är sällan man vinner hockeymatcher med 1-0.
Hur ser skadeläget ut på fowardsidan, nån som har koll?
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem