jk.nu skrev:Trots att premiären kommer mycket i skymundan av det glödheta derbyt så är intresset ändå otroligt stort. Vi siktar på en 300-400 man stor klack på plats.
Allsvenskan i all ära, men jag blir mer och mer taggad inför hockeyn för varje dag som går. Inte känt så här på väldigt länge.
Samma här. Är inte intresserad av fotboll lika mycket som hockey - fotboll är stundtals en väldigt fjollig sport.
Visst fotbollen är het,men vi får inte glömma det uppsvinget som kom under förra säsongen. Fler säsongsbiljetter har sälts än tidigare så det är dags att få med så många polare som möjligt för vi ska fan fylla Hovet till premiären.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
ja ni borde väl vinna ganska lätt FBK har ett lite underligt upplägg. träningsmatcher mot ngt öserikiskt (tror jag) den 25:e LA KINGS den 26:e eliseriepremiär mot dif den 27:e men torskar ni får ni skämmas hela året.
dif rules skrev:ska försöka få med några polare och stå i klacken, men tror det kommer bli pinsamt tyst i hovet då fotbollen fortfarande har den överlägset bästa uppmärksamheten:(
Men man hoppas ju alltid...
om det blir mer än 6000 i publik ska vi vara glada och vi vinner då:)
, men under det så blire nog torsk:(
Ni hörde grabbar!! Över 6000 = Vinst, Under 6000 = Torsk.
Visst är det bra om det är mycket publik, men du vet att det handlar om en del annat med va?
Jag har väldigt svårt att tro att det skulle bli under 6000 på premiären. Vi hade ca 6500 i premiären i fjol, lägg där till att vi möter FBK på Hovet och att det är mycket större drag inför denna säsong. Tror inte det blir så många tomma stolar den 27:e.