Hmm, intressant värvning. Stark ledare och många framtidslöften... det kanske kan funka för SSK.Kung Kollar skrev:http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2363#2363 << Jarno Kultanen klar för SSK.
Silly Season 07-08 (elitserien, övriga lag)
- Kung Kollar
Rocker skrev:Hmm, intressant värvning. Stark ledare och många framtidslöften... det kanske kan funka för SSK.Kung Kollar skrev:http://www.sodertaljesk.se/06nyheter.asp?NPK=2363#2363 << Jarno Kultanen klar för SSK.
Det lustiga att han stod inte med på vår ryktelista så han ramlade in från ingenstans. För jag var inte alls beredd på att han skulle komma till OSS för jag läste nunyss i tidningen att han inte fick nytt kontrakt borta i Mora och kunde inte ens räkna ut med lilltån att han skulle hamna hos Oss.
Såg dock han har spelat i Boston och pappas bästa polare är ju PRO scout för dom så jag ska nog kolla med honom denna nisse är någe bra.
Han hade i alla fall bättre +/- än vad Edvin Frylén hade förra säsongen. Det är väl ett ljus man ser med honom; om man jämför honom och Edvin Frylén.
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
-
- Kung Kollar
stolpskott skrev:Och han spelade i ett mycket bättre lag än Frylén oxo ;P
Klart! För alla som inte spelar i SSK; spelar i fel lag.
Och de som har spelat i SSK; de har spelat i ett bra lag.
Fråga vad Daniel Ljungkvist tycker nu om HV eller Sjödell-Wiklander om vad han tycker om klubben
- Sjödda kommer ta tillbaka all sitt skitsnack han har knäckt ut sig om klubben.
- Ljungkvist kommer säga att SSK är en bättre klubb både på de sättet och ett annat sätt; både som hockeyklubb och de som sker inom laget.
en fin fågel satt på en gren,
Är inte imponerad av SSK:s värvningar alls, Arlbrandt och Klasen är oprövade i Eliteseriesammanhang. Arlbrandt tror jag kommer floppa, känns en aning överskattad.
Kultanen, Pakaslahti och Kudroc vet jag inte så mycket om om men framför allt Kudroc känns som det kan bli lite hur som helst med.
Kultanen, Pakaslahti och Kudroc vet jag inte så mycket om om men framför allt Kudroc känns som det kan bli lite hur som helst med.
Senast redigerad av pekka21 den 2007-04-29 08:19:02, redigerad totalt 1 gånger.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Hur kan du säga att det kan gå lite hur som helst om en spelare du inte vet något om? *kliar mig fundersamt i huvudet*pekka21 skrev:Är inte imponerad av SSK:s värvningar alls, Arlbrandt och Klasen är oprövade i Eliteseriesammanhang. Arlbrandt tror jag kommer floppa, känns en aning överskattad.
Kultanen, Pakaslahti och Kudroc vet jag inget om men framför allt Kudroc känns som det kan bli lite hur som helst med.
Rocker skrev:Hur kan du säga att det kan gå lite hur som helst om en spelare du inte vet något om? *kliar mig fundersamt i huvudet*pekka21 skrev:Är inte imponerad av SSK:s värvningar alls, Arlbrandt och Klasen är oprövade i Eliteseriesammanhang. Arlbrandt tror jag kommer floppa, känns en aning överskattad.
Kultanen, Pakaslahti och Kudroc vet jag inget om men framför allt Kudroc känns som det kan bli lite hur som helst med.
Sorry det ska stå, vet jag inte så mycket om.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Remy Lebeau
-
- Bjurling_39
- Kung Kollar
- fullfartframaat