DIFpodden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

DIFpodden

Inlägg av Henkos »

Andspe skrev: 2025-02-13 19:11:06 Om man får önska så hade lite mindre fokus på att bryta ned match för match varit något. Fotbollen funkar bättre när det kommer podd inför&efter match och lite färre matcher. Nu blir det visserligen en jättebra genomgång, men utav matcher ganska långt bak i tiden som man släppt rent emotionellt. Går inte att frossa i en 3-1vinst mot tex Almtuna för fyra omgångar sedan.

Kommer ändå lyssna då jag gillar podden, men ett önskemål. Att kanske fokusera mer på det ni vill ta upp. Såg backspelet skitbra ut mot det laget, lägg lite mer tid då att frossa i det eller är man irriterad på kedjorna så fokusera mer på det etc.
Kan verkligen instämma här. Man har ju släppt matcher som var för flera veckor sen och kommer heller inte ihåg detaljerna lika bra.
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIFpodden

Inlägg av Manijock »

Är ni tvungna att älta så långt tillbaka i tiden? Fan nu sitter man ju och blir förbannad för derbyt här igen :lol:
Manijock

DIFpodden

Inlägg av Manijock »

Antar att man bara glömde bort Larsson när man pratade om att Brodin, Wersäll och Grewe ska ut först?

Allt annat är oseriöst.
Användarvisningsbild
fryppe

DIFpodden

Inlägg av fryppe »

Manijock skrev: 2025-02-21 10:20:35 Antar att man bara glömde bort Larsson när man pratade om att Brodin, Wersäll och Grewe ska ut först?

Allt annat är oseriöst.
Dom menar väl att Hampus är borta redan, just nu finns det ingen chans att han tar en plats om vi inte får massa skador
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

DIFpodden

Inlägg av SirDIFalot »

Manijock skrev: 2025-02-21 10:20:35 Antar att man bara glömde bort Larsson när man pratade om att Brodin, Wersäll och Grewe ska ut först?

Allt annat är oseriöst.
Minns ärligt talat inte om han nämndes. Men skulle väl inte se det som oseriöst att ranka dessa fyra spelare på olika sätt. För mig handlar det väl lite om roll. Grewe tycker jag ska spela i sin fjärde med Rensfeldt, blir det en lucka bredvid Frondell och Weigel om vi säger att Eklund är skadad skulle jag hellre se Hampus Larsson spela där före Grewe, exempelvis.
Expert.
Manijock

DIFpodden

Inlägg av Manijock »

SirDIFalot skrev: 2025-02-22 17:50:38

Allt annat är oseriöst.
Minns ärligt talat inte om han nämndes. Men skulle väl inte se det som oseriöst att ranka dessa fyra spelare på olika sätt. För mig handlar det väl lite om roll. Grewe tycker jag ska spela i sin fjärde med Rensfeldt, blir det en lucka bredvid Frondell och Weigel om vi säger att Eklund är skadad skulle jag hellre se Hampus Larsson spela där före Grewe, exempelvis.
Grewe gjorde ju det jättefint sist han var uppe i andrakedjan. Absolut inte låst till en fjärde enligt mig. Har flera egenskaper för att lira spelande. Bättre än Larsson som många månader varit direkt svag.
Användarvisningsbild
Mattias_87

DIFpodden

Inlägg av Mattias_87 »

Redan matchpodd uppe efter kvartsfinalen.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
mforce

DIFpodden

Inlägg av mforce »

Lyxigt med podd efter varje match. Bra tjat!
Användarvisningsbild
Henkos

DIFpodden

Inlägg av Henkos »

Ja riktigt fint! Fortsätt gärna med lite snack om övriga lag i slutspelet som ni hade igår.
m0ng00se

DIFpodden

Inlägg av m0ng00se »

Ja kanonbra med pod efter varje match. Uppskattas😃👍🏻
thelinho

DIFpodden

Inlägg av thelinho »

Podden uppe!!! HYLL
Sväva i det blå
StatKing

DIFpodden

Inlägg av StatKing »

Finns det någon längre version av låten i introt ("För våran stad...") som körts nu i podden för Semifinal 1 & 2?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

DIFpodden

Inlägg av SirDIFalot »

Expert.

DIFpodden

Inlägg av #10 »

Man kan ju vara bra/bäst även om man inte gör mest poäng.
thelinho

DIFpodden

Inlägg av thelinho »

Vad hände??
Sväva i det blå
Skriv svar