Andspe skrev: ↑2025-02-13 19:11:06
Om man får önska så hade lite mindre fokus på att bryta ned match för match varit något. Fotbollen funkar bättre när det kommer podd inför&efter match och lite färre matcher. Nu blir det visserligen en jättebra genomgång, men utav matcher ganska långt bak i tiden som man släppt rent emotionellt. Går inte att frossa i en 3-1vinst mot tex Almtuna för fyra omgångar sedan.
Kommer ändå lyssna då jag gillar podden, men ett önskemål. Att kanske fokusera mer på det ni vill ta upp. Såg backspelet skitbra ut mot det laget, lägg lite mer tid då att frossa i det eller är man irriterad på kedjorna så fokusera mer på det etc.
Kan verkligen instämma här. Man har ju släppt matcher som var för flera veckor sen och kommer heller inte ihåg detaljerna lika bra.
Manijock skrev: ↑2025-02-21 10:20:35
Antar att man bara glömde bort Larsson när man pratade om att Brodin, Wersäll och Grewe ska ut först?
Allt annat är oseriöst.
Minns ärligt talat inte om han nämndes. Men skulle väl inte se det som oseriöst att ranka dessa fyra spelare på olika sätt. För mig handlar det väl lite om roll. Grewe tycker jag ska spela i sin fjärde med Rensfeldt, blir det en lucka bredvid Frondell och Weigel om vi säger att Eklund är skadad skulle jag hellre se Hampus Larsson spela där före Grewe, exempelvis.
Manijock skrev: ↑2025-02-21 10:20:35
Antar att man bara glömde bort Larsson när man pratade om att Brodin, Wersäll och Grewe ska ut först?
Allt annat är oseriöst.
Minns ärligt talat inte om han nämndes. Men skulle väl inte se det som oseriöst att ranka dessa fyra spelare på olika sätt. För mig handlar det väl lite om roll. Grewe tycker jag ska spela i sin fjärde med Rensfeldt, blir det en lucka bredvid Frondell och Weigel om vi säger att Eklund är skadad skulle jag hellre se Hampus Larsson spela där före Grewe, exempelvis.
Grewe gjorde ju det jättefint sist han var uppe i andrakedjan. Absolut inte låst till en fjärde enligt mig. Har flera egenskaper för att lira spelande. Bättre än Larsson som många månader varit direkt svag.