Kanska Ranelid kan bli sportchef. Han lär ju bli kung i Globen nu!Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt....Lee Harvey Oswald skrev:Ranelid-DIF 1-0
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Det är möjligt, sanningen att säga så försöker jag mest att övertyga mig själv om att inte är en jättekatastrof att DIF ramlar ur... Tyvärr går det inget vidare, jag ser fan hellre att man lägger ner hockeysektionen om man ändå inte har några seriösa avsikter!PNY skrev:Gnaget kanske tänkte likadant när de åkte ur Elitserien...Rogga skrev:Nåja, det behöver inte vara negativt att spela ett år AS, fördelen är att man kan rensa ur gammalt skit ur lag och styrelse!
- Lee Harvey Oswald
Det kommer inte gå sämre, jag lovarminalman skrev:Kanska Ranelid kan bli sportchef. Han lär ju bli kung i Globen nu!Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt....Lee Harvey Oswald skrev:Ranelid-DIF 1-0
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
Det är aldrig bra att åka ur. Även OM det skulle röra sig om ett år. Skulle vara en ekonomiskt smäll som det skulle ta massvis med år att resa sig ifrån.
Expert.
Ord kan inte beskriva vilket förakt jag känner mot folk som uppträder som nuvarande bedrövliga ursäkt till DIF-trupp gör.
Nu är mitt jävla mått helt rågat. Och jag är en otroligt enkel supporter att göra nöjd. Jag önskar bara att spelarna ska vara orädda, osjälviska och visa glöd. Jag kräver inte mål eller ens bra spel för fan. Men dom bara skiter i det hela. Herregud.
Nu är mitt jävla mått helt rågat. Och jag är en otroligt enkel supporter att göra nöjd. Jag önskar bara att spelarna ska vara orädda, osjälviska och visa glöd. Jag kräver inte mål eller ens bra spel för fan. Men dom bara skiter i det hela. Herregud.
Senast redigerad av sensei den 2012-02-18 21:35:18, redigerad totalt 1 gånger.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Mäklarn, stämmer det där du skriver? Om det är fakta så blir jag så in i helvete förbannad! Hur kan dom komma undan med det?
Han skulle i varje fall höja den kulturella nivån i laget. Det kanske är det som är "the missing peace"Lee Harvey Oswald skrev:Det kommer inte gå sämre, jag lovarminalman skrev:Kanska Ranelid kan bli sportchef. Han lär ju bli kung i Globen nu!Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt....Lee Harvey Oswald skrev:Ranelid-DIF 1-0
- Lee Harvey Oswald
Det där är så sant, hade till & med kanske kunnat ta en kvalplats (tror jag) om det visat sig att vi kämpade men inte räckte till, dvs att lhc & Växjö helt enkelt var för bra.sensei skrev:Ord kan inte beskriva vilket förakt jag känner mot folk som uppträder som nuvarande bedrövliga ursäkt till DIF-trupp gör.
Nu är mitt jävla mått helt rågat. Och jag är sjukt enkel supporter att göra nöjd. Jag kräver bara att spelarna ska vara orädda, osjälviska och visa glöd. Jag kräver inte ens bra spel eller mål för fan. Men dom bara skiter i det hela. Herregud.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Eftersom vi "hittat" tillbaka till vårt normala målsnitt efter Brynäs så kanske man ska banka in en lax på 2 - 1 till FBK och hoppas på att eftersom jag ALDRIG vinner i spel det kan leda till det motsatta 1 - 2
Blir inte något förlängt medlemsskap förrän jag sett laget göra skäl för den tid av mitt liv som jag lägger ner på föreningen.
För övrigt anser jag att Bratsen ska sparkas.
För övrigt anser jag att Bratsen ska sparkas.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förlåt, men tack iallafall AIK Solna för att ni spöade Linköping.
Det var bra för oss....vill jag hävda.
Check! Ja är det inte hemskt att man ska behöva tacka sina värsta trätobröder...men du har helt rättmaag--80 skrev:Förlåt, men tack iallafall AIK Solna för att ni spöade Linköping.
Som jag skrivit tidigare. J-20 laget hade gjort en bättre säsong.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SVT Text lyckas ofta fånga hela matchen i några meningar. "En utvisning på Kyle Klubertanz bidrog starkt till att Luleå kom in i matchen."
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han är vår nya "dum dum".minalman skrev:SVT Text lyckas ofta fånga hela matchen i några meningar. "En utvisning på Kyle Klubertanz bidrog starkt till att Luleå kom in i matchen."
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson