Frågetråden
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frågetråden
Pjuh, blev orolig att de inte skulle rapportera men nu har det ju kommit upp. Tack grabbar! Fin start dessutom

Djurgården hockey DVD's / VHS'S Material
Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
Jag har själv det bästa från dif fotboll 00-08 och det bästa från elitserien 04-05.
Om det finns någon som har Djurgårdens SM-final spel inspelat på vhs/dvd under åren 98/99/00 kontakta mig gärna.
Jag har själv det bästa från dif fotboll 00-08 och det bästa från elitserien 04-05.
Om det finns någon som har Djurgårdens SM-final spel inspelat på vhs/dvd under åren 98/99/00 kontakta mig gärna.
Re: Djurgården hockey DVD's / VHS'S Material
Det vore verkligen kanon om någon hade finalerna från 99/00 och 00/01 någonstans. Vilka minnen, man var ung, hela världen låg för ens fötter och DIF vann sm-guld. Espen, Björne Nord och sen Ölvestad som torped.foppa skrev:Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Djurgården hockey DVD's / VHS'S Material
Pettson skrev:Det vore verkligen kanon om någon hade finalerna från 99/00 och 00/01 någonstans. Vilka minnen, man var ung, hela världen låg för ens fötter och DIF vann sm-guld. Espen, Björne Nord och sen Ölvestad som torped.foppa skrev:Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
Har bägge finalerna på VHS. Flyttar snart upp till Sthlm. Så om någon har en bra omkodare eller liknande så hör gärna av dig/er.
Blue Brigade A11
- DIF_Soldier
Jag har finalen från 99/00 mot Modo. Dock saknas första perioden, men eftersnack och sånt är med.
Säg den glädje som varar
Hovet vs. Globen
Vilken arena är egentligen bäst för DIF och publiken? För ekonomi och som åskådare?
Är en gammal fan av Hovet men kan ändå inte låta bli att sakna Globen som arena. När nu DIF fotboll går på dekis kanske hockeypubliken kommer tillbaka på allvar. Blir det gamla takter på åskådarplats förespråkar jag nog ändå att DIF återgår och spelar de flesta matcherna i Globen - och hoppas på bättre avtal mht intäkterna av försäljningen. (Iofs oavsett arena, vad hände m Anschutz??)
Denna fråga hör bättre hemma i frågetråden och kommer således flyttas dit//Mod
Är en gammal fan av Hovet men kan ändå inte låta bli att sakna Globen som arena. När nu DIF fotboll går på dekis kanske hockeypubliken kommer tillbaka på allvar. Blir det gamla takter på åskådarplats förespråkar jag nog ändå att DIF återgår och spelar de flesta matcherna i Globen - och hoppas på bättre avtal mht intäkterna av försäljningen. (Iofs oavsett arena, vad hände m Anschutz??)
Denna fråga hör bättre hemma i frågetråden och kommer således flyttas dit//Mod
När är dom nya fotona från fotograferingen uppe på hemsidan?
Finns det nån som har lite DIF-låtar och sånger som man kan sitta och njuta av ?
Pma isåfall.
Versaler för fan // Mod
Pma isåfall.
Versaler för fan // Mod
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Dessvärre har jag alla på en annan burk ståendes i glennlandet. Men det finns hur mycket som helst om du kan "söka". Sök på Coca Carola, DIF osv.. finns en del att hämta hem.Toobee skrev:Finns det nån som har lite dif-låtar och sånger som man kan sitta och njuta av ?
Pma isåfall.
Blue Brigade A11
Okej tack men tänkte mer om nån kunde skicka lite ? Datakunskapen har jag inte precismannge skrev:Dessvärre har jag alla på en annan burk ståendes i glennlandet. Men det finns hur mycket som helst om du kan "söka". Sök på Coca Carola, DIF osv.. finns en del att hämta hem.Toobee skrev:Finns det nån som har lite dif-låtar och sånger som man kan sitta och njuta av ?
Pma isåfall.
- SkönaDjurgårn
Varför tackar både Engqvist och Ölvestad nej till landslaget? Tråkigt.
M. Tjärnqvist in iaf.
http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.16 ... tare-klara
M. Tjärnqvist in iaf.
Tråkigt? Det var väl det bästa dom kunde göraSkönaDjurgårn skrev:Varför tackar både Engqvist och Ölvestad nej till landslaget? Tråkigt.
M. Tjärnqvist in iaf.
Att bli skadad pga. ett meningslös skit-turnering är väldigt tråkigt däremot
DIF kommer vara nummer 1 igen
Vore riktigt kul att se!DIF_Soldier skrev:Jag har finalen från 99/00 mot Modo. Dock saknas första perioden, men eftersnack och sånt är med.
Lägg upp om du har möjlighet.
- SkönaDjurgårn
Ja så kan man ju också se på det.. Men frågan kvarstår - varför?samiam skrev:Tråkigt? Det var väl det bästa dom kunde göraSkönaDjurgårn skrev:Varför tackar både Engqvist och Ölvestad nej till landslaget? Tråkigt.
M. Tjärnqvist in iaf.
Att bli skadad pga. ett meningslös skit-turnering är väldigt tråkigt däremot
För att dom antagligen vill lägga allt krut på Djurgårn. Det är inte tråkigt