Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
Jag har själv det bästa från dif fotboll 00-08 och det bästa från elitserien 04-05.
Om det finns någon som har Djurgårdens SM-final spel inspelat på vhs/dvd under åren 98/99/00 kontakta mig gärna.
foppa skrev:Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
Jag har själv det bästa från dif fotboll 00-08 och det bästa från elitserien 04-05.
Om det finns någon som har Djurgårdens SM-final spel inspelat på vhs/dvd under åren 98/99/00 kontakta mig gärna.
Det vore verkligen kanon om någon hade finalerna från 99/00 och 00/01 någonstans. Vilka minnen, man var ung, hela världen låg för ens fötter och DIF vann sm-guld. Espen, Björne Nord och sen Ölvestad som torped.
foppa skrev:Tänkte fråga om någon vet om det har släppts överhuvudtaget några "Det bästa från Djurgården hockey" ? Eller något annat intressant, för det verkar inte finns mycket om dif hockey ute, tex ngn dvd eller något liknande.
Det vore verkligen kanon om någon hade finalerna från 99/00 och 00/01 någonstans. Vilka minnen, man var ung, hela världen låg för ens fötter och DIF vann sm-guld. Espen, Björne Nord och sen Ölvestad som torped.
Har bägge finalerna på VHS. Flyttar snart upp till Sthlm. Så om någon har en bra omkodare eller liknande så hör gärna av dig/er.
Vilken arena är egentligen bäst för DIF och publiken? För ekonomi och som åskådare?
Är en gammal fan av Hovet men kan ändå inte låta bli att sakna Globen som arena. När nu DIF fotboll går på dekis kanske hockeypubliken kommer tillbaka på allvar. Blir det gamla takter på åskådarplats förespråkar jag nog ändå att DIF återgår och spelar de flesta matcherna i Globen - och hoppas på bättre avtal mht intäkterna av försäljningen. (Iofs oavsett arena, vad hände m Anschutz??)
Denna fråga hör bättre hemma i frågetråden och kommer således flyttas dit//Mod
Toobee skrev:Finns det nån som har lite dif-låtar och sånger som man kan sitta och njuta av ?
Pma isåfall.
Dessvärre har jag alla på en annan burk ståendes i glennlandet. Men det finns hur mycket som helst om du kan "söka". Sök på Coca Carola, DIF osv.. finns en del att hämta hem.
Toobee skrev:Finns det nån som har lite dif-låtar och sånger som man kan sitta och njuta av ?
Pma isåfall.
Dessvärre har jag alla på en annan burk ståendes i glennlandet. Men det finns hur mycket som helst om du kan "söka". Sök på Coca Carola, DIF osv.. finns en del att hämta hem.
Okej tack men tänkte mer om nån kunde skicka lite ? Datakunskapen har jag inte precis