sensei skrev:Tim ska fan inte lägga en 20 miljonorkronors-straff. Jävla nötter.
Men givetvis är det spelarna som kollektiv som skall skämmas mest. Och framför allt, söka nya arbetsgivare nästa år. Jag tror knappast jag är ensam om att jag inte vill se kärringarna igen. Alla utom Wesslau och Printz kan försvinna och förstöra något annat lag.
Vill aldrig mer se er igen.
Fullständig nedvikning. Inte OK någonstans. Oprofessionellt och äckligt. jag lägger pekpinnen med spetsen mot följande avgörande detalj som fäller DIF i detta:
Vi har alldeles för många curlade teens/almostteens som inte kan, INTE KAN, ta sig samman när det skakar runt omkring. De vet tamejfan inte hur man gör. De rasar som ett korthus när det går mot. Så har det sett ut hela säsongen. Så fort vi släppt in en kasse, oavsett hur många vi själva gjort tappar laget konceptet fullständigt.
Jag skyller på lagbygget. Den enda orsaken till varför vi tagit en del poäng i år är Wesslau och gamlingarna. De har orkat LYFTA hela jävla laget emellanåt men det är ALLDELES för energikrävande för dem. De kan ite lyfta laget i varje match. Ni har sett hur bra vi spelat när de gamle varit fräscha . Ni har sett hur det sett ut när det varit omvända scener.
Bygger man ett lag på 12 junisar 5 twentisar och 9 gubbar går det så här.
FAAN!