Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:Det är sällan jag blir så arg så jag fysiskt går loss på inredningen hemma men när Tim Erikssons tryne kom upp i bild inför den sista straffen visste ilskan inga gränser.

Cehlin avgjorde den förra matchen med sin straff och Tim Eriksson är på samma nivå som en korpspelare när det kommer till att skjuta/avsluta.

Fyfan.
Håller med. Tim är en plats-skapare,en framspelare. Varför han tar en straff är svårt att få koll på. Lika bra ge den till Tjärna Jr.

Tycker för övrigt synd om våra killar som minibussade upp till Timrå för att se skiten och behöva köra hem.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Hur vare här då? :D

På riktigt så är jag trött på att ha rätt hela tiden. Den här matchen skulle jag kunnat satsa alla mina slantar på DIF förlust. Förutsägbart är Djurgårdens mellannamn, och är knappast en chock att våra lata idioter inte kunde tänka sig att ens lite, försöka skicka signaler, att nu är det fan allvar. Istället glider våra pundare runt och tror att de är på allemans åkning. Usch vad jag hatar varje en av er. Tom med Wesslau är loj idag och då är det fan illa.

Sneglade lite på Lhc-matchen, där har vi fan ett lag som jobbar för tröjan. Ojoj där har man fattat vinken. Sen slår man tillbaka till DIF matchen och det ger mig tamefan en äcklig skamkänsla. Som om jag blivit våldtagen. Sen kommer man att tänka på, varför tittar jag? Varför bryr jag mig om det här? Skicka in pengar så Järlan kan byta upp sig i sitt val av prostituerad, skicka in pengar så ungdomarna kan gå på White room? Skicka in pengar så Otto kan byta tänder? Skicka in pengar så Mackan Nilson och Tjärnabröderna kan handla wookad älg på Sweden Rock i sommar?

Varför bryr jag mig ens, kan någon svara på det? När får jag igen för all tid och alla pengar jag lägger i deras äckliga håriga nävar?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Magnutz skrev:
SirDIFalot skrev:Det är sällan jag blir så arg så jag fysiskt går loss på inredningen hemma men när Tim Erikssons tryne kom upp i bild inför den sista straffen visste ilskan inga gränser.

Cehlin avgjorde den förra matchen med sin straff och Tim Eriksson är på samma nivå som en korpspelare när det kommer till att skjuta/avsluta.

Fyfan.
Håller med. Tim är en plats-skapare,en framspelare. Varför han tar en straff är svårt att få koll på. Lika bra ge den till Tjärna Jr.

Tycker för övrigt synd om våra killar som minibussade upp till Timrå för att se skiten och behöva köra hem.
Hoppas dem hittar spelarbussen och prejar den av vägen eller nåt
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Avgå alla.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Tim ska fan inte lägga en 20 miljonorkronors-straff. Jävla nötter.

Men givetvis är det spelarna som kollektiv som skall skämmas mest. Och framför allt, söka nya arbetsgivare nästa år. Jag tror knappast jag är ensam om att jag inte vill se kärringarna igen. Alla utom Wesslau och Printz kan försvinna och förstöra något annat lag.

Vill aldrig mer se er igen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Ja, det känns väldigt obehagligt att ha haft 110% rätt i sin känsla inför den här matchen. Ridå gonatt Djurgården. På allvar den här gången.

Ni har sprattlat klart nu.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nog för att han är vår klenaste spelare i egen zon och allt det där... Men varför har Klubertanz aldrig fått lägga en straff? Alla andra lag låter sina PP-backar glida fram och snärta upp den i krysset. Rundblad gjorde fan 10 st såna ifjol. Magnus Johansson också. Kyle har ju ett erkänt bra handledsskott. Mycket märkligt. Jag menar Tim, Carlsson med flera har fått lägga flertalet straffar i år.
Expert.
Användarvisningsbild
Jepe

Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Jepe »

En sån här match ska inte gå till övertid! Att man inte fattar allvaret med att behöva denna match är så sjukt dåligt! Kan man inte avgöra denna match och spela med hjärta så har man inget i ES att göra!

Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Supportern

Inlägg av Supportern »

Avgå Järlefält och Larsson.

Styrelsen måste bytas ut helt. Helt fruktansvärt rekryteringsorganisation. Hur, jag säger HUR, kunde man värvs firma Almtorp/Carlsson!? Hade man scoutat över huvud taget!!! Visste man vilka det var???

Växjö värvade Heikkinen och AIK Rosén. Vad värvade vi? Almtorp och Carlsson. Tycker att det oxå är uppenbart att Mackan och Daniel Tjärnqvist har sett sina bästa dagar som hockeyspelare. Mackan gav oss bara en bra säsong och Daniel kom hem alldeles för sent.
Användarvisningsbild
sthlm19

Inlägg av sthlm19 »

Hela säsongen är en chimär, det är så här dåliga vi är på riktigt. I själva verket har vi i överpresterat i 52 omgångar.

Saknar ord, det är ett mittenlag i allsvenskan vi möter i dag.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jag är så förkrossad. Jag känner mig så otroligt ledsen. Vi håller på att åka ur elitserien. Det här en av de största tragedierna i mitt liv.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

DIF visade återigen att dom inte kommer att klara av kvalserien.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

sensei skrev:Tim ska fan inte lägga en 20 miljonorkronors-straff. Jävla nötter.

Men givetvis är det spelarna som kollektiv som skall skämmas mest. Och framför allt, söka nya arbetsgivare nästa år. Jag tror knappast jag är ensam om att jag inte vill se kärringarna igen. Alla utom Wesslau och Printz kan försvinna och förstöra något annat lag.

Vill aldrig mer se er igen.
Fullständig nedvikning. Inte OK någonstans. Oprofessionellt och äckligt. jag lägger pekpinnen med spetsen mot följande avgörande detalj som fäller DIF i detta:

Vi har alldeles för många curlade teens/almostteens som inte kan, INTE KAN, ta sig samman när det skakar runt omkring. De vet tamejfan inte hur man gör. De rasar som ett korthus när det går mot. Så har det sett ut hela säsongen. Så fort vi släppt in en kasse, oavsett hur många vi själva gjort tappar laget konceptet fullständigt.

Jag skyller på lagbygget. Den enda orsaken till varför vi tagit en del poäng i år är Wesslau och gamlingarna. De har orkat LYFTA hela jävla laget emellanåt men det är ALLDELES för energikrävande för dem. De kan ite lyfta laget i varje match. Ni har sett hur bra vi spelat när de gamle varit fräscha . Ni har sett hur det sett ut när det varit omvända scener.

Bygger man ett lag på 12 junisar 5 twentisar och 9 gubbar går det så här.

FAAN!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Aktuell trupp efter säsongen:

Bild
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Donkels

Inlägg av Donkels »

Caveman skrev:DIF visade återigen att dom inte kommer att klara av kvalserien.
Tyvärr får jag nog ge dig rätt - Leksand som har fysiska spelare kommer att köra över oss och sedan kommer Linkan att sänka oss bonus - suck!
Skriv svar